Avatar billede smp-group Nybegynder
09. august 2004 - 19:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Finde sin egen produktnøgle

Hvordan finder jeg ud, hvad min egen produktnøgle er, på det windows 2000, som jeg har installeret?
Jeg har nemlig smidt mit såkaldte ægtehedsbevis væk...
Avatar billede snowball Novice
09. august 2004 - 19:09 #1
Hent EVEREST Home Edition fra http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3 - hvis du henter ZIP udgaven, så behøver du ikke installere noget.

Når du sår går ind i programmet, så kan du under Operating system -> Operating system -> feltet Product id se dit serienummer.
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2004 - 19:10 #2
Avatar billede peet-49 Novice
09. august 2004 - 19:25 #3
Keyfinder er hurtig
Avatar billede snowball Novice
09. august 2004 - 19:31 #4
Tja, det var da lidt nemmere når det eneste formål er at finde sit S/N ;)

http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml
Avatar billede smp-group Nybegynder
09. august 2004 - 19:49 #5
Tak for det :-)
Avatar billede snowball Novice
09. august 2004 - 19:57 #6
peet49: Vil du have nogle point? Det var trods alt dig der fortalte om programmet - jeg fandt jo bare et link ;)