Avatar billede lars_d Nybegynder
12. august 2004 - 09:40 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Lasat Safire 560 Voice / WinXP Home / TDC Opasia Standard Interne

Hej,
Jeg har et problem med en ny computer og et Lasat Safire 560 modem.

Fra Eicon (som har lavet modemet i sin tid) har jeg fået besked om, at godt nok understøtter INGEN af deres drivere WinXP men de har tilbagemeldinger fra mange kunder om, at de drivere, der eksisterer fungerer fint under WinXP.

Ergo har jeg installeret modemet og alt indikerer at det er korrekt installeret - alle tests er "go" og enhedshåndtering siger at det fungerer korrekt.

Internetopkoblingsforbindelsen (Opasia) er installeret og synes at være korrekt, med det rigtige kundenr, password, opkaldsnr, div. indstillinger etc.

Når jeg så trykker på "Opret forbindelse..." blinker modemet et par gange, hvorefter der kommer en fejlmeddelelse med nr 692 - hardwarefejl...

Jeg har snakket med TDC flere gange - de siger der ikke er noget i vejen med linjen, men vi kan IKKE komme on-line...

Nogen, der kan hjælpe? Hurtigt...!

På forhånd tak :o)
Avatar billede peet-49 Novice
12. august 2004 - 09:49 #1
Gå i internet indstillinger-forbindelser-der skal (brug altid standard forbindelsen)
Avatar billede peet-49 Novice
12. august 2004 - 09:49 #2
Xp har 56K standard modem-den virker på de fleste.
Avatar billede espersen Novice
12. august 2004 - 09:54 #3
se evt. denne tråd på kandu.dk : http://www.kandu.dk/dk/spg/24385

Hvis du kan finde en Win2000-driver så kan den med 99% sikkerhed også bruges.
Avatar billede espersen Novice
27. december 2004 - 23:20 #4
hvordan går det - mere du vil have uddybet ?
Avatar billede espersen Novice
27. december 2004 - 23:21 #5
kaster et svar hvis det kunne bruges
Avatar billede lars_d Nybegynder
21. februar 2005 - 12:40 #6
Har efterhånden prøvet alt - forgæves.

Har i stedet fået ADSL