Avatar billede Slettet bruger
12. august 2004 - 11:21 Der er 1 løsning

På nettet med en Ipaq 2210 og Nokia 6100

Hej alle eksperter.

Hvordan kommer jeg på nettet med min Ipaq 2210 via min
nokia 6100(der er IR på denne mobil) ?.
Mit gprs virker ikke for tiden(damed sonofon) så
kun gsm virker....er dette muligt ?

Jeg kan godt få telefonen til at ringe op via ipag'en men det virker ikke....hvad skal jeg gøre? en fuld vejledning er at foretrække.

Jeg kan godt wappe via gsm på Nokia'en

mvh Artoo
Avatar billede rasmus9 Nybegynder
05. januar 2005 - 14:41 #1
Ved ikke om du har fået dette til at virke men her da et muligt svar.

Det kræver et internetabonnement at koble op via GSM. Altså skal du bruge opkaldsnummer, brugernavn og adgangskode. opkaldsnummeret hos fx SONOFON er +4540900090. Hvis du skal have brugernavn og adgangskode skal du oprette et SONOFON internetabonnement. Det er gratis.

Du skriver at du har fået telefonen til at ringe op via Ipaq'en, hvilken fejl får du når det ikke virker?