Avatar billede osj Nybegynder
26. februar 2001 - 21:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Win2000pro fanger ikke deres loginscript via Nt4 ras server

Hvad skal jeg gøre for at de kan få deres drev når de logger på RAS serveren.
Avatar billede kdn Nybegynder
26. februar 2001 - 22:03 #1
Kører du WINS på din NT4-server ?
Avatar billede osj Nybegynder
26. februar 2001 - 23:02 #2
Ja der er wins men ikke på min RAs server.
Avatar billede natasha Nybegynder
27. februar 2001 - 15:59 #3
Den sikreste metode er at tilføje dine servere i LMhosts filen, husk at fjerne .sam.
Den slår først op i sin LM Host fil før den kigger efter en WINS entry. Kører du DHCP ?
Hvis ikke, sæt den server der skal mappes drev på som primær WINS Server.
Avatar billede osj Nybegynder
21. april 2001 - 00:04 #4
Virker ikke
Avatar billede osj Nybegynder
26. september 2001 - 23:13 #5
Man skal lave en opringning der er delt til alle så kan man når man logger ind bruge denne.