Avatar billede sholst Nybegynder
17. august 2004 - 11:23 Der er 6 kommentarer

Scrollbar forsvinder

Jeg har det problem at når jeg laver et internt link forsvinder den lodrette scrollbaren på den pågældende side. Jeg kan ikke finden noget i html der viser at dette er sket.
Håber på hjælp.
Avatar billede trekkies Juniormester
17. august 2004 - 12:32 #1
Kan vi se din kode?
Avatar billede sholst Nybegynder
17. august 2004 - 12:57 #2
Selvfølgelig der ser sådan ud:

<html>

<head>
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
<title>Eliteholdet</title>
<meta name="Microsoft Border" content="none">
<base target="main">
<META HTTP-EQUIV="Expires" CONTENT="Fri, Jun 12 1981 08:20:00 GMT">
<META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache">
<META HTTP-EQUIV="Cache-Control" CONTENT="no-cache">

</head>

<body bgcolor="#151C50" background="images/Baggrund.JPG" bgproperties="fixed">

<dl>
  <dd align="center"><font color="#FFFFFF"><table border="0" width="100%">
      <tr>
        <td width="100%"></font>&nbsp;<table border="0" width="100%">
          <tr>
            <td width="10%"></td>
            <td width="80%"><p align="center"><font color="#FFFFFF">&nbsp;</p>
            <table border="0" width="100%">
              <tr>
                <td width="36%"></font><a HREF="#stilling" style="color: rgb(255,255,255)"><font
                face="Verdana" color="#FFFFFF"><strong>Stillingen i 1. division</strong></font></a><font
                color="#FFFFFF"><p><a HREF="spillertrup.htm" style="color: rgb(255,255,255)"><font
                face="Verdana" color="#FFFFFF"><strong>1. divisionstruppen</strong></font></a></p>
                <p></font><a HREF="#kampprog" style="color: rgb(255,255,255)"><font face="Verdana"
                color="#FFFFFF"><strong>Kampprogram sæson 2004/200</strong></font></a><a HREF="#kampprog" style="color: rgb(255,255,255)"><font face="Verdana" color="#FFFFFF"><strong><a style="color: rgb(255,255,255)">5</a></strong></font></td>
                <td width="39%"><a HREF="#referat" style="color: rgb(255,255,255)"><font face="Verdana"
                color="#FFFFFF"><strong>Referater fra B52/AFC's kampe</strong></font></a><p><a
                HREF="#praktisk" style="color: rgb(255,255,255)"><font face="Verdana" color="#FFFFFF"><strong>Praktisk
                oplysninger vedr. holdet</strong></font></a><dl>
                  <dt>&nbsp;</dt>
                </dl>
                </td>
              </tr>
            </table>
            <p align="left"><font color="#FFFFFF"> <br>
            <br>
            </font></td>
            <td width="10%"></td>
          </tr>
        </table>
        <p><a NAME="praktisk"></a></p>
        <p align="left">&nbsp;</p>
        <div align="center"><center><table border="1" width="70%" cellspacing="0" cellpadding="0"
        align="center">
          <tr>
            <td width="27%"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">Træner</font></td>
            <td width="39%"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Steen Refsgaard</font></td>
            <td width="36%"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">98 25 52 03</font></td>
            <td width="32%">&nbsp;<a href="mailto:steen_refsgaard@nih.dk">E-Mail</a></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="27%"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Ass. træner</font></td>
            <td width="39%"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Keld Pedersen</font></td>
            <td width="36%"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">98 16 79 04</font></td>
            <td width="32%">&nbsp;<a href="mailto:kep@mail.sonofon.dk">E-Mail</a></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="27%"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Ass. træner</font></td>
            <td width="39%"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Anne S. Nielsen</font></td>
            <td width="36%"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">98 17 04 13</font></td>
            <td width="32%">&nbsp;<a href="mailto:anne-niche@stofanet.dk">E-Mail</a></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="27%"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Holdleder</font></td>
            <td width="39%"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Bente Bech</font></td>
            <td width="36%"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">98 37 23
              28&nbsp;</font></td>
            <td width="32%">&nbsp;<a href="mailto:bebe@sport.dk">E-Mail</a></td>
          </tr>
        </table>
        </center></div><p align="center"><font face="Verdana">&nbsp;&nbsp;&nbsp;<strong><font
        color="#FFFFFF"> Træningstider</font></strong></font></p>
        <div align="center"><center><table border="1" width="70%" cellspacing="0" cellpadding="0">
          <tr>
            <td width="50%" align="left"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">Mandag</font></td>
            <td width="50%" align="left"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">18.00 - 19.30</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="50%" align="left"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">Tirsdag</font></td>
            <td width="50%" align="left"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">18.00 - 19.30</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="50%" align="left"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">Torsdag</font></td>
            <td width="50%" align="left"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">19.30 - 21.00</font></td>
          </tr>
        </table>
        </center></div><p><a NAME="referat"></a></p>
        <p>&nbsp; </p>
        <p align="center"><big><big><font face="Verdana" color="#FFFFFF">Kampreferat</font></big></big></p>
        <p><font face="Verdana" color="#FFFFFF" size="2">Ønsker du at læse
        kampreferater fra sæsonen 2002/2003, kan du klikke <a href="kamp_ref.htm">her. </a></font><font face="Verdana" color="#FFFFFF" size="3"><br>
        </font></p>
        <dl>
          <div align="center">
            <center>
            <dt><b><font color="#FFFFFF" face="Verdana" size="3">Forår 2004:</font></b></dt>
            </center>
          </div>
          <div align="center">
            <center>
            <dt>&nbsp;</dt>
            </center>
          </div>
          <div align="center">
            <center>
            <table border="0" width="100%">
              <tr>
                <td width="14%">&nbsp;</td>
                <td width="71%">
                  <p class="MsoNormal"><b style="mso-bidi-font-weight:normal"><span style="font-size:14.0pt"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Storsejr
                  på Sydfyn.<o:p>
                  </o:p>
                  </font></span></b></p>
                  <p class="MsoNormal"><b style="mso-bidi-font-weight:normal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Skårup-B52/AFC:
                  0-5.<o:p>
                  </o:p>
                  </font></b></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Målscorere
                  for B52/AFC: 1-0 i det 33. min. Kristina Krag. 2-0 i det 39.
                  min. ved Camille Rosenfalck. 3-0 i det 47. min. ved Katrine Bjørn.
                  4-0 i det 68. min. ved Kristina Krag og 5-0 i det 69. min. ved
                  Pia Fabricius.&nbsp;<o:p>
                  </o:p>
                  </font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Målet
                  for B52/AFC var klart inden kampen mod bundholdet Skårup: Der
                  skulle hentes tre points og kunne det lykkes med en
                  komfortabel sejr ville det være fint.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Begge
                  dele blev nået og sejren betyder, at vi stadig er med i
                  kampen om 2. pladsen i 1. division. Der venter nu to spændende
                  runder inden topstriden i rækken er afgjort.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">I første
                  halvleg var det B52/AFC som var spilstyrende, men Skårup bed
                  fra sig i perioder, og var opsatte på at sælge sig så dyrt
                  som muligt.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Men
                  det var Aalborg-spilleren, som skabte chancerne, og det blev
                  til flere muligheder, som desværre blev misbrugt. Og vi
                  skulle hen til kampens 33. min. inden Kristina Krag fik
                  indstillet kanonen, og med et velplaceret skud fra kanten af
                  straffesparksfeltet, blev hun kampens første målscorer.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Blot
                  seks minutter senere blev Camille Rosenfalck spillet flot fri
                  af Katrine Bjørn, og Mille scorede sikkert ved fjerneste
                  stolpe.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">I de
                  første minutter af 2. halvleg gjorde Katrine Bjørn det til
                  3-0 efter at være blevet spillet fri i værternes
                  straffesparksfelt. Og så gik luften ud af Skårup-spilleren,
                  spilovertaget blev større og det blev kun til sporadiske forsøg
                  fra hjemmeholdet.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">I
                  stedet kunne Kristina Krag score sit andet og kampens fjerde mål
                  i det 68. min. efter en indøvet standardsituation, hvor et
                  langt indkast fra Karina Søgaard blev forlænget og bolden
                  endte hos en udækket Krag. Med endnu et kontrolleret spark
                  scorede hun sikkert.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Og
                  kontrol var der også over Pia Fabricius` afslutning minuttet
                  efter, da hun sikkert scorede til 5-0, efter at hun smuttede
                  fra Skårup-forsvaret og udplacerede en tøvende keeper.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Sejren
                  var sikret, og den lange tur hjem fra det sydfynske kunne
                  begynde med sejrens sødme i bagagen. Forberedelserne til den
                  spændende top- og hjemmekamp mod TEAM Viborg på lørdag kl.
                  14.00 på Scoresbysundvej er i gang.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Vi
                  vil fortsætte jagten på 2. pladsen, og vi vil gerne drille
                  topholdet, som blot mangler et point i at sikre sig den
                  direkte oprykning til Elitedivisionen.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Mød
                  frem og bak spillerne op, så vi får afsluttet sæsonen på
                  hjemmebane på værdig vis.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Steen
                  Refsgaard, træner.</font></p>
                  <dl>
                    <dt>&nbsp;</dt>
                  </dl>
                  <p class="MsoNormal"><b style="mso-bidi-font-weight:normal"><span style="font-size:14.0pt"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Ærgerligt
                  nederlag til Varde.<o:p>
                  </o:p>
                  </font></span></b>
                  </p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC-
                  Varde: 1-2.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Målscorer
                  for B52/AFC: Kristina Krag.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">På
                  et mål i dommernes overtid lykkedes det gæsterne fra Varde
                  at stikke af med alle tre points efter en meget lige kamp på
                  Scoresbysundsvej lørdag eftermiddag.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Efter
                  en velspillet første halvleg, hvor især hjemmeholdet
                  spillede noget af det bedste i dette forår, var det fortjent,
                  at Kristina Krags scoring i halvlegens 40. min. gav et godt
                  udgangspunkt for de sidste 45 min.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">&nbsp;Scoringen
                  blev til efter et godt gennemspillet angreb, hvor Karina Søgaard
                  blev spillet fri på venstrekanten, og hendes indlæg blev
                  presset godt af 250 kamp-jubilaren Pia Fabricius, hvorefter
                  bolden havnede hos Kristina Krag, som scorede sikkert i
                  Varde-målet.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">I løbet
                  af første halvleg var Varde-spillerne da også farlige i den
                  modsatte ende. I et par tilfælde lykkedes det Sandra Jensen,
                  at slippe fri, men hun blev presset godt af både
                  hjemmeholdets forsvarere og af keeper Kit Jensen, så hendes
                  afslutninger gav ingen scoringer.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Tilfredse
                  med halvlegsføring og en godkendt indsats, kom hjemmeholdets
                  spillere på banen med gejst og vilje til at fastholde - eller
                  endnu bedre - at udbygge føringen. Og i 2. halvlegs 8. min.
                  var Katrine Bjørn i en god position for endnu en
                  Aalborg-scoring.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Men
                  desværre for Bjørn og for hjemmeholdet røg afslutningen
                  forbi gæsternes mål. Varde begyndte i det efterfølgende at
                  bide mere fra sig, og i det 65. min. var det endnu en gang
                  Sandra Jensen, som driblede igennem B52-forsvaret.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Hendes
                  tværpasning kunne hjemmeholdets keeper desværre ikke
                  fastholde, og bolden røg ud til en Vardespiller, som ugeneret
                  kunne score i det tomme mål.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Udligningen
                  var en realitet. Begge hold havde i løbet af den næste
                  periode meget spil midt på banen, men med blot fem min. igen
                  driblede Pia Fabricius sig fri og kunne med en scoring have
                  kronet jubilæumsrollen med en matchvinderrolle.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Desværre
                  lykkedes det Varde-keeperen at parere Fabricius` afslutning og
                  i stedet kunne Varde trække sig sejrrigt ud af kampen, med
                  deres sene hovedstødsscoring efter hjørnespark.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Et
                  slag er tabt, men et nyt skal vindes på søndag, hvor Kolding
                  kommer på besøg i Aalborg. Lykkes det at sejre her, er
                  andenpladsen stadig inden for rækkevidde.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Steen
                  Refsgaard.</font></p>
                  <p class="MsoNormal">&nbsp;<o:p>
                  </o:p>
                  </p>
                  <p>&nbsp;</p>
                  <p><b style="mso-bidi-font-weight:normal"><span style="font-size:14.0pt"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC
                  fik også fuld gevinst i Køge.<o:p>
                  </o:p>
                  </font></span></b>
                  </p>
                  <p class="MsoNormal"><b style="mso-bidi-font-weight:normal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Køge
                  – B52/AFC 1-3 (0-1)<o:p>
                  </o:p>
                  </font></b></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Målscorere:
                  0-1 ved Charlotte Christensen (8. min.), 0-2 ved Camille
                  Rosenfalck (59. min.),</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">1-2
                  (selvmål i det 72. min.) og 1-3 ved Charlotte Christensen 76.
                  min.)</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Efter
                  en god indsats søndag formiddag i Køge lykkedes det for
                  spillerne fra B52/AFC at fastholde nærkontakten med
                  topholdene i 1. division.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Sejren
                  kom i hus via en god kollektiv indsats, hvor Charlotte
                  Christensen - med sin bedste indsats i dette forår og to
                  scoringer – var den største drivkraft bag sejren.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Men
                  alle spillere arbejdede hårdt for de tre points, og hermed
                  var det udeholdet, som havde spilovertag i store dele af
                  kampen. De få gange Køge blev farlige, skete det mere på
                  baggrund af<span style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </span>usikkert
                  forsvarsspil hos de udeholdet, end på baggrund af stærkt Køge-spil.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Værterne
                  startede ellers forårssæsonen på divisionens førsteplads,
                  men nederlag i de tre seneste kampe har bevirket, at Køge,
                  Varde og B52 nu deler 2. pladsen hver med 34 points, mens
                  Viborg i toppen har 42 points. B52 har dog spillet en kamp færre,
                  end de øvrige tophold.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">I første
                  halvleg havde Aalborg-holdet bolden mest, men Køge kom frem
                  til en stor mulighed i kampens allerførste minutter, inden
                  B52 forsvaret var ordentlig på plads.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Men
                  allerede i kampens 5. min. havde Kristina Krag en god mulighed
                  for at score, da hun midt for mål først afsluttede på
                  stolpen og derefter lige på Køges keeper, efter et godt
                  gennemspillet angreb.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Men
                  blot tre minutter senere slog Charlotte Christensen til for første
                  gang, da hun efter et par kontraer sparkede bolden hårdt og
                  fladt i nettet. I den efter følgende periode havde de blåblusede
                  bolden mest, uden dog at komme frem til de helt store
                  chancer.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Der
                  manglede kvalitet i den sidste aflevering, og flere bolde blev
                  mistet for nemt. Men indstillingen fra udeholdets spillere
                  fejlede intet, og det betød at Køge kun havde få sporadiske
                  chancer. Ingen af holdene var dog tæt på yderligere
                  scoringer i halvlegen.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Det
                  var ventet, at Køge ville komme susende fra 2. halvlegs
                  start, men det var B52-spillerne som stadig havde
                  spilovertag.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Og i
                  kampens 59. min. kunne Camille Rosenfalck, score til 2-0 for gæsterne
                  på hovedstød, efter et frisparksindlæg fra Kristina
                  Krag.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Det
                  gav lidt mere ro for udeholdet, og Katrine Bjørn kunne vende
                  tilbage på holdet efter 2 kampes karantæne, da hun blev
                  indskiftet i stedet for Louise Lundsgaard.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Men
                  i det 72. min. gled Køge nemt igennem i B52-forsvarets
                  venstre side, og på det efterfølgende indlæg var en af
                  udeholdets forsvarsspillere uheldig at prikke bolden i eget
                  net.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Det
                  gav ny gejst til hjemmeholdet, men der skulle kun gå
                  yderligere 4 min. inden Charlotte Christensen med et godt
                  venstrebensspark løftede bolden over Køges keeper og i
                  nettet.&nbsp;</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Så
                  blev lyset slukket for Køge og der blev plads til to
                  indskiftninger mere, da Heidi Schmidt og Iben Gjessing kom på
                  banen i stedet for en småskadet Christina Bech og en slidt
                  Pia Fabricius.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">På
                  lørdag kl. 13.00 kommer Varde på besøg på Scoresbysundvej.
                  Endnu en topkamp venter, forhåbentlig med en god opbakning
                  fra tilskuerpladserne. Og forhåbentlig med endnu en god
                  indsats fra 1. divisionsspillerne. På gensyn.</font></p>
                  <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">11.05.04<span style="mso-spacerun: yes">&nbsp;
                  </span>-<span style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </span>Steen
                  Refsgaard.</font></p>
                  <p>&nbsp;</p>
                  <p><span style="mso-bidi-font-weight: normal"><b style="mso-bidi-font-weight:normal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana" size="3">B52/AFC
        fik fuld gevinst i København.<o:p>
                  &nbsp;</font></b>
                  </span>
                  </p>
                  <dl>
        <p class="MsoNormal"><b style="mso-bidi-font-weight:normal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Skjold
        – B52/AFC 0-1 (0-0)<o:p>
        </o:p>
        </font></b></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Målscorer:
        Pia Fabricius i det 77. min.</font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Efter en flot
        indsats lykkedes det for Aalborg-holdet at fastholde kontakten til
        toppen med de vigtige tre points.&nbsp;
        </font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana"> Det var en meget lige kamp, men
        tidligt i første halvleg tilspillede hjemmeholdet sig en stor chance,
        som det lykkedes Lene Krog at afværge i sidste øjeblik.&nbsp;</font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana"> Med fravær af
        fire stamspillere – Katrine Bjørn (karantæne), Anne Nielsen og Trine
        Thomsen med skader samt Christina Bech (afbud), skulle der lidt tid til
        inden defensiven var helt på plads.&nbsp;</font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana"> Det gav plads til Marlene Sørensen
        i en defensiv rolle, og det var samtidig hendes første optræden i
        startopstillingen.&nbsp;</font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana"> Desuden skulle Helle Andersen binde forsvaret sammen
        for første gang i dette forår, og det lykkedes med bravour.</font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Men spillet bølgede
        meget frem og tilbage i første halvleg, med et lille spilovertag til
        hjemmeholdet, uden det dog blev til flere muligheder.&nbsp;</font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana"> Og det var
        generelt for begge hold, at det kneb med at fastholde bolden efter
        erobring.</font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">I anden
        halvleg blev det B52/AFC-spillerne, som arbejdede sig i en mere
        spilstyrende rolle, og allerede i halvlegens 2. minut var Charlotte
        Christensen helt alene igennem, efter et godt forarbejde af Pia
        Fabricius.</font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">&nbsp;Men i stedet for at afslutte selv, forsøgte CC sig med en<span style="mso-spacerun: yes">&nbsp;
        </span>tværaflevering til en stærkt spillende og hårdt arbejdende
        Lise Roulund. Roulund kunne ikke nå frem til tværpasningen og chancen
        endte med målspark.&nbsp;</font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana"> Senere i halvlegen kom Louise Lundsgaard på banen
        i stedet for Marlene Sørensen og med 20 minutter tilbage kom Kristina
        Dalsgaard ind i stedet for Charlotte Christensen.&nbsp;</font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana"> Det øgede presset på
        hjemmeholdet, og efter flere farlige standardsituationer lykkedes det i
        kampens 77. min.&nbsp;</font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana"> Pia Fabricius at score på hovedstød - via den ene
        opstander - på et flot indlæg fra anfører Kristina Krag.&nbsp;</font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana"> Det gav ny
        energi til det godt fightende udehold, og det lykkedes at holde
        Skjoldspilleren fra de helt åbne målchancer resten af kampen.&nbsp;</font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana"> Efter
        den udmærkede dommers sidste fløjt, kunne Aalborg-spillerne juble over
        de tre vigtige points, som blev til mere via god fight end flot
        fodboldspil.&nbsp;</font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana"> Men kontakten til topholdene er intakt, og nu venter en ny
        spændende udfordring på udebane mod Køge på søndag.</font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">&nbsp;<o:p>
        </o:p>
        </font></p>
        <p class="MsoNormal"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Steen
        Refsgaard</font></p>
                    <dt>&nbsp;</dt>
                  </dl>
                </td>
                <td width="15%">&nbsp;</td>
              </tr>
            </table>
            </center>
          </div>
        </dl>
        <p><font color="#FFFFFF" face="Verdana">&nbsp;</font></p>
        <div align="center"><div align="center"><center><table border="0" width="464"
        cellspacing="0" cellpadding="0" align="center">
          <tr>
            <td width="462"><p align="center"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
            </font></p>
            <p align="center"><font face="Verdana" color="#FFFFFF"><br>
            <big>Kampprogram sæsonen</big>
            <big> 2004/2005</big><br>
            </font></p>
            <table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0">
              <tr>
                <td width="100%"></td>
              </tr>
            </table>
            </td>
          </tr>
        </table>
        </center></div><p align="center"><a NAME="kampprog"></a></p>
        </div><div align="center"><center><table border="1" width="540" align="center"
        cellspacing="0" cellpadding="0" height="446">
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">15.08.2004
              15:30</font></td>
            <td width="233" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B
              1921</font></td>
            <td width="211" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="83" align="center" height="18"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">21.08.2004
              12:00</font></td>
            <td width="233" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Kolding</font></td>
            <td width="211" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="83" align="center" height="18"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">28.08.2004
              13:30</font></td>
            <td width="233" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="211" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Raklev</font></td>
            <td width="83" align="center" height="18"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">11.09.2004
              13:30</font></td>
            <td width="233" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="211" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">SønderjyskE</font></td>
            <td width="83" align="center" height="18"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">03.10.2004
              13:30</font></td>
            <td width="233" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Thisted</font></td>
            <td width="211" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="83" align="center" height="18"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">09.10.2004
              13:30</font></td>
            <td width="233" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="211" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Køge</font></td>
            <td width="83" align="center" height="18"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">16.10.2004
              16:00</font></td>
            <td width="233" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Vejlby</font></td>
            <td width="211" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="83" align="center" height="18"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">23.10.2004
              13:30</font></td>
            <td width="233" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="211" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Freja
              Sydsjælland</font></td>
            <td width="83" align="center" height="18"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">31.10.2004
              13:00</font></td>
            <td width="233" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Varde</font></td>
            <td width="211" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="83" align="center" height="18"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">06.11.2004
              13:30</font></td>
            <td width="233" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="211" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Skjold</font></td>
            <td width="83" align="center" height="18"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">13.11.2004
              14:00</font></td>
            <td width="233" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Lunde</font></td>
            <td width="211" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="83" align="center" height="18"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">28.03.2005
              13:30</font></td>
            <td width="233" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="211" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B
              1921</font></td>
            <td width="83" align="center" height="18"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="17"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">02.04.2005
              13:30</font></td>
            <td width="233" align="left" height="17"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="211" align="left" height="17"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Kolding</font></td>
            <td width="83" align="center" height="17"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">09.04.2005
              15:30</font></td>
            <td width="233" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Raklev</font></td>
            <td width="211" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="83" align="center" height="18"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">16.04.2005
              14:30</font></td>
            <td width="233" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">SønderjyskE</font></td>
            <td width="211" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="83" align="center" height="18"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">20.04.2005
              19:00</font></td>
            <td width="233" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="211" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Thisted</font></td>
            <td width="83" align="center" height="19"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">23.04.2005
              13:00</font></td>
            <td width="233" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Køge</font></td>
            <td width="211" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="83" align="center" height="19"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">03.05.2005
              19:00</font></td>
            <td width="233" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="211" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Vejlby</font></td>
            <td width="83" align="center" height="19"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">07.05.2005
              15:30</font></td>
            <td width="233" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Freja
              Sydsjælland</font></td>
            <td width="211" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="83" align="center" height="19"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">11.05.2005
              19:00</font></td>
            <td width="233" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="211" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Varde</font></td>
            <td width="83" align="center" height="19"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">14.05.2004
              15:30</font></td>
            <td width="233" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Skjold</font></td>
            <td width="211" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="83" align="center" height="19"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="224" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">21.05.2005
              13:30</font></td>
            <td width="233" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="211" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Lunde</font></td>
            <td width="83" align="center" height="19"></td>
          </tr>
        </table>
        </center></div><p>&nbsp;</p>
        <div align="center"><div align="center"><center><table border="0" width="464"
        cellspacing="0" cellpadding="0" align="center">
          <tr>
            <td width="462"><p align="center"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
            </font></p>
            <p align="center"><font face="Verdana" color="#FFFFFF"><br>
            <big>Stillingen i 1. divisionen</big><br>
            </font></p>
            <table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0">
              <tr>
                <td width="100%"></td>
              </tr>
            </table>
            </td>
          </tr>
        </table>
        </center></div><p align="center"><a NAME="stilling"></a></p>
        </div><div align="center"><center><table border="1" width="514" align="center"
        cellspacing="0" cellpadding="0" height="182">
          <tr>
            <td width="26" align="left" height="19"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">NR</font></td>
            <td width="169" align="left" height="19"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">Hold</font></td>
            <td width="49" align="left" height="19"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">Kampe</font></td>
            <td width="46" align="left" height="19"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">V</font></td>
            <td width="48" align="left" height="19"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">U</font></td>
            <td width="52" align="left" height="19"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">T</font></td>
            <td width="69" align="left" height="19"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">Score</font></td>
            <td width="37" align="left" height="19"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">Point</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="26" align="center" height="16"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">1</font></td>
            <td width="169" align="left" height="16"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B
              1921</font></td>
            <td width="49" align="center" height="16"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="46" align="center" height="16"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="48" align="center" height="16"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="52" align="center" height="16"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="69" align="center" height="16"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0
              - 0</font></td>
            <td width="37" align="center" height="16"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="26" align="center" height="19"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">2</font></td>
            <td width="169" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">B52/AFC</font></td>
            <td width="49" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="46" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="48" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="52" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="69" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0
              - 0</font></td>
            <td width="37" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="26" align="center" height="19"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">3</font></td>
            <td width="169" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Freja
              Sydsjælland</font></td>
            <td width="49" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="46" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="48" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="52" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="69" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0
              - 0</font></td>
            <td width="37" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="26" align="center" height="19"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">4</font></td>
            <td width="169" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Kolding
              IF</font></td>
            <td width="49" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="46" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="48" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="52" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="69" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0
              - 0</font></td>
            <td width="37" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="26" align="center" height="17"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">5</font></td>
            <td width="169" align="left" height="17"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Køge</font></td>
            <td width="49" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="46" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="48" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="52" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="69" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0
              - 0</font></td>
            <td width="37" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="26" align="center" height="18"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">6</font></td>
            <td width="169" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Lunde&nbsp;</font></td>
            <td width="49" align="center" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="46" align="center" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="48" align="center" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="52" align="center" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="69" align="center" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0
              - 0</font></td>
            <td width="37" align="center" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="26" align="center" height="19"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">7</font></td>
            <td width="169" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Raklev</font></td>
            <td width="49" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="46" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="48" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="52" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="69" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0
              - 0</font></td>
            <td width="37" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="26" align="center" height="18"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">8</font></td>
            <td width="169" align="left" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Skjold</font></td>
            <td width="49" align="center" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="46" align="center" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="48" align="center" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="52" align="center" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="69" align="center" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0
              - 0</font></td>
            <td width="37" align="center" height="18"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="26" align="center" height="19"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">9</font></td>
            <td width="169" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">SønderjydskE</font></td>
            <td width="49" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="46" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="48" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="52" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="69" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0
              - 0</font></td>
            <td width="37" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="26" align="center" height="19"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">10</font></td>
            <td width="169" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Thisted</font></td>
            <td width="49" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="46" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="48" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="52" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="69" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0
              - 0</font></td>
            <td width="37" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="26" align="center" height="19"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">11</font></td>
            <td width="169" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Varde</font></td>
            <td width="49" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="46" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="48" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="52" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="69" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0
              - 0</font></td>
            <td width="37" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="26" align="center" height="19"><font face="Verdana" color="#FFFFFF">12</font></td>
            <td width="169" align="left" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Vejlby</font></td>
            <td width="49" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="46" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="48" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="52" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
            <td width="69" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0
              - 0</font></td>
            <td width="37" align="center" height="19"><font color="#FFFFFF" face="Verdana">0</font></td>
          </tr>
        </table>
        </center></div></td>
      </tr>
    </table>
  </dd>
</dl>
<table>
    </table>

<dl>
  <dd>
    <p>&nbsp;</dd>
</dl>
</body>
</html>
Avatar billede trekkies Juniormester
17. august 2004 - 13:18 #3
Jeg har taget et kopi af din kode og lavet en link, men mine scrollbar forsvinder ikke, jeg bruger IE, hvad bruger du?
Avatar billede bukselak Nybegynder
17. august 2004 - 13:23 #4
Jeg har også både scroll vandret og lodret og bruger IE6. Dine interne links åbner i et nyt vindue - det ved jeg ikke om det er meningen!
Avatar billede trekkies Juniormester
17. august 2004 - 13:28 #5
Jeg har set lidt mere på din kode, og set at du bruger en del igen og igen, det vil gøre dit arbejde meget lettere hvis du ville prøve at arbejde lidt med css, f.eks. bgcolor, font face og font color kan du have i din css, og det vil gøre din kode mere læsligt.
Du kan lære mere om css på denne side:
http://html.dk/tutorials/css/
Avatar billede sholst Nybegynder
17. august 2004 - 14:22 #6
Jeg har planer om at lave noget css, men jeg skal have lavet hele siden om. Så indtil jeg får gjort det laver jeg blot opdateringer.
Jeg tror problemet stammer fra denne top, hvorfra der er link til siden som jeg har problemer med.

<html>

<head>
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
<meta name="Microsoft Border" content="none">
<base target="main">
<title>dame_top</title>
</head>

<body bgcolor="#151C50">

<table border="0" width="100%">
  <tr>
    <td width="25%"></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width="25%"><p align="center">
    <applet code="fphover.class" codebase="_fpclass" width="120" height="24">
      <param name="text" value="1. division">
      <param name="color" value="#2B5A88">
      <param name="hovercolor" value="#2B5A88">
      <param name="textcolor" value="#FFFFFF">
      <param name="effect" value="bevelOut">
      <param name="url" value="eliteholdet.htm" valuetype="ref">
      <param name="bgcolor" value="#FFFFFF">
      <param name="image" value="knap2.jpg" valuetype="ref">
      <param name="hoverimage" value="knap1.jpg" valuetype="ref">
      <param name="sound" value valuetype="ref">
      <param name="hoversound" value valuetype="ref">
      <param name="target" value="new">
    </applet>
    </td>
    <td width="25%"><p align="center">
    <applet code="fphover.class" codebase="_fpclass" width="120" height="24">
      <param name="color" value="#2B5A88">
      <param name="hovercolor" value="#2B5A88">
      <param name="textcolor" value="#FFFFFF">
      <param name="effect" value="bevelOut">
      <param name="url" value="dame_2_holdet.htm" valuetype="ref">
      <param name="bgcolor" value="#FFFFFF">
      <param name="image" value="knap2.jpg" valuetype="ref">
      <param name="hoverimage" value="knap1.jpg" valuetype="ref">
      <param name="sound" value valuetype="ref">
      <param name="hoversound" value valuetype="ref">
      <param name="target" value="bund">
      <param name="text" value="Serie 2">
    </applet>
    </td>
    <td width="25%"><p align="center">
    <applet code="fphover.class" codebase="_fpclass" width="120" height="24">
      <param name="text" value="Links">
      <param name="color" value="#2B5A88">
      <param name="hovercolor" value="#2B5A88">
      <param name="textcolor" value="#FFFFFF">
      <param name="effect" value="bevelOut">
      <param name="url" value="dame_links.htm" valuetype="ref">
      <param name="bgcolor" value="#FFFFFF">
      <param name="image" value="knap2.jpg" valuetype="ref">
      <param name="hoverimage" value="knap1.jpg" valuetype="ref">
      <param name="sound" value valuetype="ref">
      <param name="hoversound" value valuetype="ref">
      <param name="target" value="bund">
    </applet>
    </td>
  </tr>
</table>
</body>
</html>