Avatar billede vlklng Nybegynder
20. august 2004 - 20:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Clan hjemmeside!

Hej Eksperter..

Vi er en Americas Army clan, der er hårdt ramt af at vores tidligere webmaster
har fået andre prioriteter end computere og opbygning af vores clan side, da
det meste er lavet på mere eller mindre frivillig basis, så er det altså ikke
her der kan hentes penge til udbetalingen på dit nye hus eller bil, men vi kan
nok godt skrabe sammen til at dække dine udgifter på pizza og Cola!

Det ligger sådan at vi har slået 2 claner sammen og nu skal der ryddes op og
laves nyt logo, rettes i tekster, slettes etc. etc. - der skal sættes en shoutbox
op og en masse andre småting - som alt sammen skal smelte ind i det eksisterende
udseende/stil.

Tjek på www.vikingz.dk
Avatar billede funessen Nybegynder
21. august 2004 - 01:40 #1
Ville gerne hjælpe, men jeg kan ikke lide designet, og kan derfor ikke! Jeg kan ikke lave noget jeg ikke selv er tilfreds med! Desværre, for jeg kunne nemlig godt lige æde en pizza! :D
Avatar billede mobiscope Nybegynder
21. august 2004 - 12:59 #2
Hej,

Du kan kontakte mig på Jesper@ramudesign.dk så kan vi nok finde ud af noget.
Avatar billede vlklng Nybegynder
23. august 2004 - 13:27 #3
Ok, prøver og smide et par ord afsted til dig Jesper.
Avatar billede genixdk Nybegynder
28. august 2004 - 17:13 #4
Uh uh, må jeg komme med et forslag? Lighten up with the FLASH. Men oldtidsmaskine går næsten istå ;)

Skal i stadig bruge hjælp eller har i fundet på oget?
Avatar billede funessen Nybegynder
29. august 2004 - 15:56 #5
Jeg kan ligesom ikke selv finde på noget! Jeg skal ligesom have nogle guidelines først! Jeg gider ikke bruge lang tid på et layout hvis det slet ikke er noget i den stil som du kunne tænke dig! men du kan lure på min egen clan side, som er lavet i Flash på www.s0s.frac.dk
Avatar billede vlklng Nybegynder
30. august 2004 - 15:46 #6
Funessen-> Designet skal bevares og som du skrev ville du ikke hjælpe da du ikke kan li´ designet.

Genixdk-> Ja, vi er stadig desperate, men ikke så desperate at vi vil lave siden totalt om - kan du hjælpe?
Avatar billede vlklng Nybegynder
30. august 2004 - 15:47 #7
mobiscope-> Jeg har prøvet og ringe, men eftersom du ikke tar´ telefonen eller ringer tilbage, tolker jeg det som at du ikke er interreseret alligevel!?
Avatar billede vlklng Nybegynder
29. juli 2008 - 22:35 #8
lukker