Avatar billede hasimi Nybegynder
23. august 2004 - 20:21 Der er 6 kommentarer

Automatisk nedlukning i Windows XP

Jeg har som en af de utallige andre her inde problemer med at min computer ikke gider lukke automatisk ned efter jeg har opgraderet fra Windows 98 til Windows XP.

I min bios er "Pm controled by Apm" sadt til og jeg har i regdatabasen sat værdien "PowerdownAfterShutdown" til 1. Jeg har ikke en fane der hedder APM under fanen Pauseskærm / avanceret...

Hvad kan mit problem være? Den kunne jo godt i windows 98.

På forhånd tak...
Avatar billede hcma Novice
23. august 2004 - 20:38 #1
Skrivebord -> Højreklik -> Egenskaber -> Fanebladet Pauseskærm -> Strømstyring -> Fanebladet Avanceret -> og lav dine indstillinger det
Avatar billede belle Nybegynder
23. august 2004 - 23:10 #2
en opgradering fra win98 til w2000/XP kan give mange problemer..
min anbefaling er at formatere og installere XP fra bunden.
Avatar billede halifax Nybegynder
24. august 2004 - 01:06 #3
Måske du kan finde en løsning, der lige passer dig her
WINDOWS XP
SHUTDOWN & RESTART
TROUBLESHOOTING
http://aumha.org/win5/a/shtdwnxp.htm
Avatar billede hcma Novice
24. august 2004 - 14:57 #4
hasimi  >>  er du kommet videre ?
Avatar billede hasimi Nybegynder
25. august 2004 - 14:19 #5
Nej stadig problemer... Det er også mærkeligt når jeg har slået "PowerdownAfterShutdown" til, men der er jo heller ikke nogen Apm fane under avanceret... Under enhedshåndtering er der hellerikke nogle skjulte enheder...
Avatar billede hcma Novice
25. august 2004 - 15:43 #6
prøv at starte op i fejlesikret tilstand og tag den derfra