Avatar billede tgb Praktikant
25. august 2004 - 12:08 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp jeg mangler min ikoner i startmenuen og inde under Windows

De er bare helt væk er der nonne der ved hvad man kan gør ved det har lige kørt den op på nu for 14dags siden så helst fri for det igen Jeg køre med Windows-version: Windows XP, 5.01.2600
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. august 2004 - 12:12 #1
Prøv at smide xp disken i drevet og gå i start -> kør og skriv sfc /scannow.
Så får du checket og rettet fejl på xp´s systemfiler.
Husk mellemrum mellem / og c
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. august 2004 - 12:23 #2
Hvis det var en fejl at du fik accepteret svaret i dette spm, bør du bede om at få pointene tilbage:
http://www.eksperten.dk/spm/532355

Hvis Andersenph's forslag ikke løser problemet og det ellers er opstået fornylig, synes jeg du skal lave en systemgendannelse til en dato, før dette begyndte.
Klik start | programmer | tilbehør | systemværktøjer | systemgendannelse.
Følg guiden og sæt systemet tilbage til en dato før dette begyndte.
Du mister kun de programmer som er installeret efter den dato du vælger.
Avatar billede tgb Praktikant
25. august 2004 - 12:56 #3
det hjælp ikke noget øv ingen af tingen med hvis jeg opretter en ny profil så er der ikke noget men så skal køre koder ind på mange af min programmer igen og hvad så med min Dokumenter så det er jeg helst fri for ander forslag
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. august 2004 - 13:07 #4
Prøv at klikke start | kør, skriv msconfig og tryk enter.
På fanebladet start finder du de programmer der starter automatisk sammen med windows. Fjern krydset i dem alle, tryk anvend og ok, genstart og se om det løste problemet. Hvis ikke går du ind og sætter krydserne ind igen.
Avatar billede tgb Praktikant
25. august 2004 - 14:06 #5
det viker heller ikke
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. august 2004 - 15:41 #6
ku systemgendannelse være et bud ?

du ka bruge systemgendannelse og vælge et punkt fra før problemet opstod,minuset ved det er,at programmer der er installeret efter det valgte punkt, skal installeres igen du finder systemgendannelse her  Start-->Alle Programmer-->Tilbehør-->Systemværktøj-->Systemgendannelse  ser sådan ud (engelsk system) http://firewalker.1go.dk/RestoreComputer/ OBS !!!! har du dokumenter eller andre vigtige ting liggende på dit skrivebord eller i Mine Dokumenter,så ta en backup eller flyt dem til et andet drev end C drevet inden du gør det.
Avatar billede hcma Novice
25. august 2004 - 15:41 #7
Avatar billede tgb Praktikant
25. august 2004 - 16:12 #8
har pøvet systemgendannelse men uden held
Avatar billede tgb Praktikant
25. august 2004 - 16:17 #9
svar til catbody
ja men den anden køre fint men kan det ha noget med det at gøre for jeg bliver ikke så klog af den side da jeg ikke er god til engelsk
Avatar billede serverservice Praktikant
25. august 2004 - 16:45 #10
højreklik dit skrivebord - og så et sted er der noget som hedder "vis ikoner på skrivebordet"
tag også egenskaber på skrivebordet - tilpas skrivebordet- sæt hak i ikonerne.
Prøv at tage egenskaber for startmenuen - tilpas startmenu- windows klassisk -

virker det? eller skal du have et reg fix?
Avatar billede serverservice Praktikant
25. august 2004 - 16:49 #11
Avatar billede tgb Praktikant
25. august 2004 - 18:05 #12
nu er det også prøvet men det hjælp ikke så er der nok ingen vej uden om format c igen øv
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. august 2004 - 18:10 #13
Avatar billede tgb Praktikant
26. august 2004 - 14:23 #14
nu lige med et vikre det hele så mange tak men hvordan får jeg delt point ud til jer
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. august 2004 - 14:34 #15
Hvis du nu skriver et indlæg, hvor du nævner dem ved navn, som du vil give point, så lægger de personer efterfølgende et svar. Når alle har svaret kan du uddele point :)

(Underligt at det pludseligt virker)
Avatar billede serverservice Praktikant
26. august 2004 - 14:36 #16
det lyder som om det var en repair der gjore udslaget ?
Avatar billede tgb Praktikant
26. august 2004 - 15:09 #17
da jeg ikke har kørt en repair og ikke ved hvad der gjore at den blev ok igen så der vil jeg dele point mellen ,andersenph,tonnybrandt,cp1,dannyboyd håber at det er ok med jer
Avatar billede tgb Praktikant
28. august 2004 - 23:26 #18
Hvad er der igen der vil ha point ?
Avatar billede tgb Praktikant
28. august 2004 - 23:27 #19
Hvad er der ingen der vil ha point ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. august 2004 - 23:56 #20
Her kommer et svar fra mig ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. august 2004 - 16:41 #21
andersenph, cp1 og dannyboyd > her er jeres del af pointene: http://www.eksperten.dk/spm/534235

Takker for point :)
Avatar billede tgb Praktikant
29. august 2004 - 18:42 #22
Hej tonnybrandt jeg kan se at du fik 125 point men der skule være 200 point til jer hvordan får I de sidste Fra mig  Mvh Tom
Avatar billede serverservice Praktikant
29. august 2004 - 18:45 #23
Du må desværre ikke give mere end 200 point for et spm. - tonny har ordnet resten mellem os andre
Avatar billede tgb Praktikant
29. august 2004 - 18:49 #24
men der står Accepteret svar: tonnybrandt 28/08-2004 23:56:37 Point: 125,00
så I ikke så kun fået Point: 125,00 Point fra mig
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. august 2004 - 19:26 #25
Jo, og det er også helt fint.
Jeg har lavet fordelingen i point spørgsmålet til de andre.

Alles in ordnung :)