Avatar billede enriko Nybegynder
25. august 2004 - 23:09 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

aotumatisk opstart

hej jeg har et spørgsmål ang. automatisk logon i windows xp. jeg ved hvordan man gør det men jeg kan bare ikke få den til virke rigtigt.. ( start-kør-contro userpasswords2, og derefter fravaælger jeg det med brugerne skal angive kode osv )

jeg har prøvet men efter jeg har gjort så starten den automatisk som gæst-bruger. altså den vil ikke starte i min konto , jeg har kontoen administrator men det virker ikke.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
25. august 2004 - 23:12 #1
Avatar billede enriko Nybegynder
25. august 2004 - 23:26 #2
oki jeg har lige prøvet den men det virkede ikke helt.

jeg har glemt at tilføje

hvis jeg nu fjerner jeg hakket fra "brugere skal angive brugenavn og adgangnskode for at bruge computeren " så genstarter jeg pc og  så starter den op men inden når dne når halvvejs så kommer der en blå skærm hvor i midt af skærmen er der windows xp logo hvor  der står under logoet " windows startes". det har jeg været udsat for en gang før men jeg opgav det til sidst . så er jeg nødt til  trykke på ALT+TAB for at komme videre der er der så en meddelse vindue hvor der står  noget med brugernavn eller kode + domenæ er forkert osv.. så trykker jeg på ok så starter den helt op-...
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. august 2004 - 23:31 #3
måske ka et billed hjælpe ? http://firewalker.1go.dk/userpassword.png

LÆG MÆRKE TIL TEKST NEDENUNDER ;)

for du en 404 fejl når du klikker på billed-linket så kopier linket ind i adr.-feltet og tryk enter, i stedet for at klikke på linket ;)
Avatar billede enriko Nybegynder
25. august 2004 - 23:33 #4
jeg få ikke nogen fejlmeddelser .. ikke noget med 404...
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. august 2004 - 23:37 #5
okay,det sker bare engang imellem at man ikke ka klikke på billed-linket direkte og er så nød til at kopiere det ind i adresse linien..
hjalp det at se billedet ?
Avatar billede enriko Nybegynder
25. august 2004 - 23:41 #6
mmm jeg er ikke helt med hvad du mener med billed lind osv
Avatar billede enriko Nybegynder
25. august 2004 - 23:42 #7
år jeg trykker på denlink du har sendt så kommer jeg til enside hvor der står siden blev ikke fundet.. fejl 404 bla bla bla
Avatar billede majsmarken Nybegynder
25. august 2004 - 23:44 #8
... derefter tar (copy) du linien http://firewalker.1go.dk/userpassword.png og paste i adresseboxen. Så kommer billedet frem...
Avatar billede crashdummy Nybegynder
25. august 2004 - 23:44 #9
http://www.riversen.dk/download.php?id=10 - hent denne reg fil - højreklik på den og vælg rediger - udfor "DefaultUserName" skriver du brugernavn - udfor "DefaultPassword" skriver du kodeord (hvis du ikke har kodeord skal feltet være tomt, altså skal teksten "skrivdinkodeher" slettes.
Hvis det ikke virker burde du få en form for felmeddelélse, hvilken?
Avatar billede crashdummy Nybegynder
25. august 2004 - 23:46 #10
Kommentar: enriko

enriko> et gost råd er at læse hvad folk skriver og ikke gå videre før du forstår det 100%. Hellere spørge en gang for meget, end en gang for lidt ;)
Avatar billede enriko Nybegynder
25. august 2004 - 23:54 #11
crashdummy : jeg har prøvet det med hente den reg file og skrive min kode og brugernavn i .. men det hjalp alligevel ikke.. men hvis jeg lader felterne være tomme hvad sker der så? altså password feltet??

og jeg har stadig ikke fattet det med bille dlinket.. hvor hen hvorofr ? hvad skulle det hjælpe til?hehehe
Avatar billede crashdummy Nybegynder
25. august 2004 - 23:59 #12
For at logge på, skal begge felter være udfyldt 100% korrekt, så de skal udfyldes med dit brugernavn og din kode - det SKAL virke - har brugt det trick over 30 gange nu.
Avatar billede enriko Nybegynder
26. august 2004 - 00:00 #13
men der må være et eller andet i vejen siden det ikke virker rigtigt.. jeg har skrevet koden og brugernavnet rigtigt...
Avatar billede enriko Nybegynder
25. august 2005 - 16:57 #14
det er længe siden hva:)

jeg kan desværre ikke huske hvad  problemet opstod på grund af.

så jeg bliver nødt til lukke spm og sige tak til alle der prøvede hjælpe til.