Avatar billede metal_hansen Nybegynder
14. september 2004 - 23:36 Der er 30 kommentarer

Deaktiver min bruger! Tak!

Jeg vil meget gerne ha at min bruger bliver deaktiveret af en coadmin eller admin således at min mini-side/statement samt Karma ikke længere vises.

TAK!

mvh Rune

NB: tak til alle de flinke mennesker jeg har lært at kende herinde! I ved hvem I er!
Avatar billede bernie Nybegynder
14. september 2004 - 23:39 #1
:O

vil meget gerne høre hvorfor du ikke vil være på exp?

:(
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
14. september 2004 - 23:46 #2
Jeg tror min karma taler for sig selv.. gider ikke visse ubehagelige elementer som desværre har ødelagt en ellers god side. Her mener jeg både personer samt funktioner.

Karmasystemet er bl.a. noget lort, som gør at jeg ikke har lyst til overhovedet at være herinde mere, hvilket vist ses ret tydeligt i og med at jeg ikke har været herinde i meget meget lang tid.
Så derfor dette farvel for evigt ;/
Ingen stor ståhej - bare et simpelt farvel og tak for de gode tider, der trods alt var engang for snart længe siden.
Avatar billede bernie Nybegynder
14. september 2004 - 23:50 #3
samme hos mig (karma har ødelagt formeget) også min karma. Ved ikke endnu om jeg smutter på et tidspunkt men grunden vil være karma systemet

men forevel og tak :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. september 2004 - 08:05 #4
Metal> inden du bliver deaktiveret (øv) så luk lige dette spørgsmål ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. september 2004 - 09:51 #5
hvis jeg lukker det så er der vel ingen coadmins /admin der ser det?!
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. september 2004 - 13:02 #6
Mon ikke de alle abonnerer på denne kategori? ;)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. september 2004 - 15:29 #7
metal_hansen => Dit mini-site kan du selv fjerne (hvilket du også har gjort)
Ang: karma
Ved deaktivering forsvinder din karma ikke, din karmabar vil stadig være synlig, men folk kan ikke læse karmatildelingerne.

Hvis du lukker dette spm. så skal jeg nok lukke din bruger (men hvorfor ikke bare lukke den selv?)

Rkhdk /CoAdmin
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. september 2004 - 16:22 #8
...hvorfor ikke bare lukke den selv?! Fordi at så kan folk ikke læse de latterlige karmatildelinger når jeg får en coadmin til det!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. september 2004 - 21:20 #9
metal_hansen => det med at karma ikke kan læses af brugere er en bug der vil blive rettet i fremtiden!

Vi har snakket om selvvalgt deaktivering blandt CoAdmin's og lavet en regl for at undgå at folk ønsker at blive deaktiveret for at holde en ferie fra eksperten.dk, så senere at blive aktiveret igen.

Hvis folk ønsker en pause, så kan de bruge "luk konto" funktionen og selv aktiver sig igen.

Så hvis man ønsker at blive deaktiveret af CoAdmin, så er det en permanent lukning af konto'en (så ingen mulighed for aktiver senere)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. september 2004 - 22:05 #10
øh det vil sige at uanset hvad man gør, så kommer ens tilsvining til at stå til offentlig skue i al evighed, selv om man vælger at blive deaktiveret eller bliver deaktivere?!

For så skal jeg fanme ha fat i admin!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. september 2004 - 22:28 #11
Alt hvad du har skrevet her på sitet bliver jo også gemt, det forsvinder jo heller ikke ved deaktivering.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. september 2004 - 22:38 #12
Lige præcis: alt hvad JEG har skrevet... Jeg har jo ingen kontrol over hvad folk vælger at tilknytte mit brugernavn af snavs!

Men det vil sige at jeg har ret i min formodning 15/09-2004 22:05:53 ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. september 2004 - 00:50 #13
Jeg tror at hvis jeg sender dette til admin, vil han forstå mine synspunkter...

http://www.runehansen.starthotel.dk/ekarma.jpg vorherre bevars!
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. september 2004 - 09:14 #14
Du har jo mulighed for at anmelde de karmatildelinger der overskrider dine grænser? :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. september 2004 - 12:50 #15
Fejlen står på Admin's todo liste, så hvornår den bliver rettet ved kun admin
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. september 2004 - 15:05 #16
metal hansen - nu læser jeg dine karma tildelinger igennem og jo nogen af dem er måske gove, men andre har en beskrivelse af hvordan de opfatter dig. Alle her på eksperten af fået nogle karma delinger der ikke har været fortjent, kan ikke se denne ophidselse over det.
Men er da ked af du smutter.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. september 2004 - 21:22 #17
Farvel Hr. Hansen -
Glad for at vi to blev enige til sidst ;o)

Go' vind *S*
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. september 2004 - 04:46 #18
john stigers > hvad hjælper det, når det er coadmins der bestemmer hvor MINE grænser går?

rkhdk > Jamen hvad er svaret på mit spørgsmål så!? Skal jeg kontakte admin?

triple-x > Vi har åbenbart forskellig opfattelse af hvad grove eller fornærmende eller nedgørende og fornærmende etc karmatildelinger er...

Victor-1 > den forstår jeg så ikke helt?!

Jeg regner med at jeg gerne vil ha en afklaring for hvad der skal se med karmasystemet (synlig /usynlig ved deaktivering enten frivilligt eller af admin/coadmin) før jeg bliver deaktiveret, da jeg gerne vil ha mulighed for at kommentere her. (alternativet er jo at oprette endnu en bruger..)

Jeg vil også gerne lige lægge en lille kommentar til de flinke mennesker der har lagt en god karma hos mig: jeg påskønner det, og det varmer, men problemet ved karmasystemet er der stadig, og det har jeg ikke tænkt mig at finde mig i.
Hvis admin læser det her er han velkommen til at kontakte mig på mail [at] runehansen.dk for en hurtig afklaring.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
17. september 2004 - 11:31 #19
"metal_hansen"
Vi havde en lille tvist på E-bruger. Du mente på et tidspunkt, at det var mig som gav dig en dårlig karma, men jeg fik dig overbevist om, at det ikke var mig som havde givet dig den. Og så vidt jeg husker, accepterede du den gang min forklaring.

Jeg har ledt efter samtalen derinde, men kan desværre ikke finde den. Måske du selv kan ?

Det var bare det jeg mente *S*
Kommentar: victor-1
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. september 2004 - 12:14 #20
victor-1  ah så er jeg med! Ja jeg har fået slettet min bruger på ebruger.dk, så jeg kan ikke rigtig tjekke noget. Men jeg husker det godt :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. september 2004 - 12:43 #21
Til den rette kujon som har skrevet det her
http://www.runehansen.starthotel.dk/ekarma2.jpg

Der er vist noget du har misforstået! Jeg tuder ikke en skid! Så vidt du også kan se kan det ikke lade sig gøre at skrive meget kort og bede om at få lukket sin bruger. Det er du et tydeligt bevis på!
Det her lort gider jeg ikke stå model til! Jeg kontakter IDG /admin og ellers så er det next stop politiet!
Ha en go dag!
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. september 2004 - 17:09 #22
metal-hansen - min opfattelse er at når en karma er noget med kritik i som kan rettes op og holdes i en ordenlig tone, så synes jeg ikke den er grov.
Du kan ikke forlange hele verden kan lide dig, men karma tildelinger som pive pusser synes jeg ikke er acceptabel.

Men at du får at vide at du er svær at diskutere ordenlig med, er vel en fair ting at sige. Det føler nogen måske.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. september 2004 - 18:35 #23
triple-x > problemet er at folk også kan give karma selv om jeg deaktiverer min bruger.. og det gamle bliver også stående, plus at det er uacceptabelt at ha en offentlig gabestok som det her er!
..og hvorfor er det lige at folk skriver at jeg er svær at diskutere med - jeg har ikke diskuteret med nogen i over et halvt år... og jeg gider heller ikke de møgunger der render rundt herinde mere! E minder mere og mere om en behandlingsinstitution for unge utilpassede, og der er ikke engang nogen konsekvens overfor deres opførsel.
og når E så ovenikøbet laver tiltag der fremmer deres opførsel, så knækker filmen fanme!
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2004 - 19:38 #24
" der er ikke engang nogen konsekvens overfor deres opførsel "

arh... det skal jeg nu nok love for at der er. Overtræder de ekspertens regler slår coadmin ned på dem. VEL AT MÆRKE HVIS DER ER NOGEN DER _TØR_ ANMELDE DEM!!! Hvilket jeg har set utallige eksempler på at folk ikke gør for de vil bare passe sig selv og er bange for at blive upopulære... :(
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. september 2004 - 19:40 #25
Jeg tror efterhånden det her må åbne folks øjne (læg mærke til ændringerne i teksten..)
http://www.runehansen.starthotel.dk/ekarma3.jpg
..og for at det er helt klart så er det IDG der blir meldt, hvis det er.. men det tror jeg resten af brugerne herinde forstod.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2004 - 19:47 #26
metal...

""- klokken er 19:40 og du er anholdt for dårlig karma""

Jeg ved ikke helt hvor du vil hen med det her. Gider du ikke eksperten mere, så luk din konto og lad være med at spilde din tid på noget du tydeligvis ikke gider mere.
Vi har vel alle fået nok af eksperten et sted - og det er da træls at du ikke gider mere, men det her er måske at trække den lige lovligt langt ud i sandet - det kunne jo være kviksand... :)

Tag hvad jeg skriver som du vil - det er ment vel :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. september 2004 - 20:09 #27
john > problemet er at eksperten vil ikke lade mig være! min karma vil forblive her selv om jeg lukker min bruger. Og om du kan li det eller ej så har jeg et problem med det!
Hvis du ikke har noget konstruktivt at tilføje, hvorfor blir du så egentlig ikke væk fra den her tråd?
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. september 2004 - 23:13 #28
metal hansen - jeg kan godt se dit problem, men jeg ser det på ingen måde nyttigt at diskutere det med andre måder.
Den eneste løsning er at deaktivere din bruger, ringe til IDG og høre om de ik er søde at slette dig fra databasen.
Du for abselut INTET ud af at diskutere med andre brugere herinde, udover endnu mere dårlig karma.
Avatar billede bernie Nybegynder
19. september 2004 - 19:05 #29
lol karma fra en noob

Flot klaret bernie, så røg metal_hansen
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. september 2004 - 19:17 #30
..det er ikke med min gode vilje at jeg 'diskuterer' her... gider det simpelthen ikke.
slut prut