Avatar billede curtsen Nybegynder
17. september 2004 - 17:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udksrift af sendt post med oversigt over vedhæftede filer

Er dette ikke muligt...

det virker helt fint med modtaget post, men hvis man gør det med en mail man har sendt får man ikke med på udskriften hvilke filer der er vedhæftet.

Dette skal bruges af juridiske årsager.
Avatar billede sten_n Nybegynder
27. september 2004 - 17:58 #1
Det kan man godt.

Gør følgende: gå ind i FILER så SIDEOPSÆTNING så DEFINER UDSKRIFTSLAYOUT vælg NOTATFORMAT og vis udskrift. så skulle den være der.

Det virker på outlook 2003

MVH Sten
Avatar billede curtsen Nybegynder
28. september 2004 - 17:15 #2
Tak for svaret, men jeg har problemet i outlook 2000
er der en måde man kan få det til at virke der ???
Avatar billede sten_n Nybegynder
28. september 2004 - 20:17 #3
Der er jeg dig svar skyldig da jeg ikke køre med 2000. Men der må være noget som minder om dette. man kan så vidt jeg husker indstille udskrifts indstillingerne under filer. der skulle det være muligt

Sten