Avatar billede mkp Nybegynder
17. september 2004 - 18:23 Der er 3 kommentarer

Boot af Msi k8n neo plat.

Hej

Jeg har lige samlet en computer med MSI K8N Neo Platinum, AMD 64 3000+ PIB og 512mb DDR400 Geil Ram. Nu har jeg bare det problem at så snart jeg tænder den, som den selv gør så snart jeg sætter strøm til, så slukker den efter cirka 5 sekunder. Jeg har taget alt fra undtagen CPU, RAM. Den starter op men lukker så igen, jeg har tjekket pins til Power Switch men den er som den skal være. Hvad kan der være galt?
Avatar billede mkp Nybegynder
18. september 2004 - 11:56 #1
Er der intet hjælp at hente herinde?
Avatar billede anuseren Nybegynder
08. oktober 2004 - 15:57 #2
jeg har selv haft samme bundkort.

læs om det på edbpriser og http://forum.msi.com.tw

jeg har sendt bundkortet tilbage... det virker ganske enkelt ikke.
Avatar billede mkp Nybegynder
09. oktober 2004 - 20:37 #3
Ja gjorde vi også.. Det er et stykke tid siden, man må jo løse problemet selv når der ikke er noget hjælp herinde fra.