Avatar billede mivpiv Nybegynder
29. september 2004 - 10:17 Der er 4 kommentarer

Genkender ikke blanke DVD'er

JEg har et mystisk problem synes jeg selv.
Min Brænder er MATSHITA DVD-RAM UJ-810 - den skulle iflg specifiaktionerne kunne brænde DVD'er.
Men hver gang jeg sætter en blank DVD i kan den ikke læse den. Jeg har prøvet med forskellige brænderprogrammer (Nero, Sonic Recorder, Roxio)osv - men kan simpelthen ikke regne ud hvad jeg skal gøre og det er ved at drive mig til vanvid.
Jeg kan godt se alm. DVD film og den kan også godt læse blanke CD'er. Jeg har prøvet med både DVD-R og DVD RW - og den kan ikke genkende nogen af delene... Piiiiv
Please hjælp mig ASAP - inden jeg bliver helt skaldet af at rive migselv i håreti ren frustration.

Mvh
Miv
Avatar billede podata Nybegynder
30. september 2004 - 11:30 #1
Har du prøvet med dvd+r ?
Avatar billede mivpiv Nybegynder
30. september 2004 - 12:11 #2
Jeps - virker heller ikke.......
Avatar billede podata Nybegynder
30. september 2004 - 13:09 #3
ØV :-(

Har du prøvet brænder-producentens hjemmeside (hvis der er en supportside feks.) om der er kendte problemer med anden hardware/drivere etc.
Avatar billede edbmongolen Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:32 #4
Hent nyeste firmware som podata skriver det plejer at virke, det gjorde det for mig.
http://www.driversearch.com/forums/cdrom/3210.html det kan være du er heldig her rigtig god fornøjelse...