Avatar billede jamfighter Nybegynder
29. september 2004 - 22:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Instalering af visuelt tema.

Hej alle, jeg fik lyst til at friske mit windows op, og jeg fandt det her theme

http://www.deviantart.com/deviation/2964142

som jeg gerne ville have installeret, nu er der bare det at der ikke er nogen .theme fil, men kun .msstyle filer.

Hvordan får jeg det ind permanent? bruger i øjeblikket styleXP fra TGT soft, men det fjerner temaet efter 30 dage igen.

Nogen der har erfaring her?

\\foo`
Avatar billede roomx Nybegynder
30. september 2004 - 01:04 #1
Nogle ville jo bruge denne side for at finde style XP , men det må man jo ikke...
www.serials.to
Avatar billede flintstone Novice
30. september 2004 - 12:16 #2
Ja, køb det dog. 120,- er ikke nogen formue og så har du gratis opdateringer i et år
og licensen udløber aldrig. Det er da et tilbud.
Avatar billede jamfighter Nybegynder
30. september 2004 - 17:05 #3
ja kunne jeg godt, men det vil jeg ikke for det må kunne lade sig gøre at bruge themes uden en 3. part medvirker... Jeg er interesseret i at få det Theme ind uden nogen programmer...
Avatar billede flintstone Novice
30. september 2004 - 17:37 #4
Så tror jeg du skal søge hos Microsoft for at se om de har en løsning på dit problem.
Umiddelbart er der jo themes med XP, men det som du vil kræver nok lidt forklaring fra Microsoft.
Avatar billede flintstone Novice
30. september 2004 - 17:39 #5
Det kan IKKE lade sig gøre. Se her http://www.mvps.org/marksxp/WindowsXP/themes.php
Avatar billede flintstone Novice
30. september 2004 - 17:39 #6
Du skal bruge et eller andet program.
Avatar billede jamfighter Nybegynder
30. september 2004 - 19:56 #7
findes der så et gratis alternativ til stylexp???
Avatar billede flintstone Novice
30. september 2004 - 20:45 #8
Nej!
Avatar billede flintstone Novice
30. september 2004 - 20:49 #9
Der er ikke ret meget i det her liv som er gratis, så du bliber nok nødt til at købe StyleXP. Din XP er vel heller ikke gratis.......eller?
Avatar billede jamfighter Nybegynder
30. september 2004 - 21:15 #10
det er skam lovligt nok - og betalt :D
og du behøver ikke flippe ud... lighten up
Avatar billede flintstone Novice
01. oktober 2004 - 10:09 #11
c",) Jeg flipper ikke ud. Jeg svarer bare på det du spørger om.