Avatar billede sbarfoed Nybegynder
30. september 2004 - 19:00 Der er 5 kommentarer

Kan ikke installere driver til HP PSC

Hej.
Jeg skal geninstallere min driver til en HP PSC 1210. CD'en er gået i stykker, og jeg har derfor downloaded en driver fra HP.com. Det går fint indtil slutningen, hvor der kommer en fejl-meddelelse om, at en .dll ikke blev fundet. Windows kan heller ikke selv installere driver til den, selvom den er på Windows' liste. Hvad gør jeg?
Avatar billede klavil Seniormester
30. september 2004 - 19:22 #1
Jeg er bange for at den dll fil du mangler er den som windows bruger.Kan du se hvad den hedder mere end dll. Prøv at søge efter den
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. september 2004 - 19:33 #2
Prøv evt. at køre en opdatering af dine systemfiler. KØR - skriv sfc /scannow (husk mellemrummet mellem / og c og din windows cd-rom skal ligge i dit drev.
Avatar billede peet-49 Novice
30. september 2004 - 20:18 #3
Den fil du mangler, skal du selv henvise til, den skulle ligge i C:\dokuments and settings
Avatar billede sbarfoed Nybegynder
01. oktober 2004 - 19:26 #4
Hej alle. Jeg har fundet løsningen: tag USB-stikket ud, brug CD'en, installér. Nu håber jeg bare det ikke går galt senere... Tak for hjælpen!
Avatar billede peet-49 Novice
01. oktober 2004 - 19:52 #5
Selv tak.