Avatar billede fangel Nybegynder
30. september 2004 - 22:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Drop-down menu virker ik i IE, ingen fejl men ingen menu

Hej..

Vi (Filip/"pyroman" og jeg) har bikset en ret fræk JS menu sammen, MEN MEN MEN, som skæbnen vil have det virker den selvfølgelig ikke i IE...

Der kommer ingen fejl, men der kommer heller ikke nogen menu... en statisk dump af siden kan ses her:
http://desi-dev.dk/admin/cmstest.html

Hvis der er nogen der har nogle måder det kan løses på vil det være rart... ;)

Morten
Avatar billede pyroman Nybegynder
30. september 2004 - 22:53 #1
Og jeg kan så tilføje at man nok bør se siden i både IE og en anden browser hvor den virker, fx. firefox... ;)
Avatar billede roenving Novice
01. oktober 2004 - 00:05 #2
Tjah, jeg pillede i en lignende menu for nogle måneder siden, men det er jo en ordentlig omgang at gennemskue, så forvent ikke yderligere de nærmeste dage ...

-- til gengæld skal jeg på rejse i næste uge, og så kan der være fornuft i at have læsestof med !-)
Avatar billede pyroman Nybegynder
01. oktober 2004 - 11:58 #3
Det er mig der har lavet den ;) Så hvis det bliver for kryptisk, så må du (også alle andre) gerne spørge løs...
Scriptet: http://desi-dev.dk/admin/js/menubar.js, virker fint hvis man laver en meget simpel html-fil hvor der ikke er andet end menuen...
Avatar billede fangel Nybegynder
01. oktober 2004 - 14:30 #4
der ligger et lille lallet html-doc på serveren der viser menuen
http://desi-dev.dk/admin/js/menu.html (dvs, den benytter en lidt ældre version af scriptet, men draw-funktionen er ens...)

Morten
Avatar billede fangel Nybegynder
03. oktober 2004 - 18:10 #5
weee - fejlen er fundet... (damm den var dum)

Bag to af linierne der definerede menuenerne var der et komma efter sidste linie i nogle af array'ne... dette fik IE til at gå i selvsving...

Lukker

Morten