Avatar billede teefax Nybegynder
04. oktober 2004 - 12:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gemme tv2 indslag fra nettet

Jeg så forleden et indslag om "Superdanish" på TV2, og har fundet det på deres hjemmeside.
Det ligger på deres side og man kan se det derfra, men man kan ikke gemme det..! Jeg har 2 spørgsmål!

1. Er der et program der kan gemme det ned på ens computer for en?
2. Er det lovligt?
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. oktober 2004 - 12:30 #1
1) Grunden til at du ikke kan gemme det er at det er "streaming media".
Se her http://emoney.al.ru/streaming/

2) Hmm jeg er ikke helt sikker, men jeg er nogenlunde sikker på at det er lovligt så længe du ikke distribuerer det videre.
Avatar billede mal_t Nybegynder
04. oktober 2004 - 12:35 #2
1) du kan jo bruge en eller anden form for stream-recorder software.
fandt noget (http://www.download.com/WM-Recorder/3000-2194-10323009.html?tag=lst-0-5) men jeg har ikke prøvet programmet af selv!!
Avatar billede teefax Nybegynder
04. oktober 2004 - 13:26 #3
Perfekt...!
Tak for hjælpen...!