Avatar billede karisma28 Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:18 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

DVDshrink og decrypter

Når jeg skal kopiere en dvd-film, bruger jeg først decrypter. Når den er færdig og har gemt filen på harddisken, vil jeg så bruge dvdshrink. Problemet er bare, at den ikke kan åbne filen, selv om den er gemt på harddisken.
Hvad mon jeg gør forkert?
Avatar billede jop... Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:20 #1
Hvorfor ikke bare bruge dvdshrink til hele operationen?
Avatar billede karisma28 Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:21 #2
det gør jeg også nu, men jeg undrede mig bare.
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2004 - 17:21 #3
karisma28 >> Problemet er bare, at den ikke kan åbne filen, selv om den er gemt på harddisken. <--- Kan du ikke skriver her, hvilke fejlmelding den kommer med ?

Ellers prøv at følger denne guide:
http://www.digitalempire.dk/convert/dvdshrinkmovie.shtml
Avatar billede karisma28 Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:22 #4
den skriver, at den ikke kan finde filen, men jeg kan jo se, at den er der.
Avatar billede norbert Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:22 #5
Det er rigtigt hvad jop siger. Du kan faktisk godt køre alene med dvdshrink direkte fra drevet, men derfor ville det være meget rart at vide, hvad der er gået galt. Jeg mener at have været ude for problemet en enkelt gang selv, og jeg tror jeg lukkede ned og op igen, og så ville den godt, men er ikke helt sikker. Har du været ude for problemet før?
Avatar billede jop... Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:23 #6
Nu ved jeg ikke lige hvad den der decrypter skulle gøre, men er det ikke det samme som anydvd + dvdshrink kan gøre i fællesskab også?
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2004 - 17:25 #7
jop... >> DVDdecrypter ripper bare DVD'en til harddisken.
Man kan selvfølgelig sagtens undvære, jeg synes bare det kører bedre, når der arbejdes fra harddisken.
Avatar billede karisma28 Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:26 #8
jeg har prøvet med forskellige film, og det er det samme hver gang. Jeg må vel bare blive ved med at bruge dvdshrink alene. Ved ikke om det gør nogen forskel?
Avatar billede jop... Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:27 #9
få fat i anydvd også.. Den fjerner i hvert fald css-koderne på dvd'erne.. :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:27 #10
Det kan måske have noget at gøre med indstillingerne i dvd-decrypter?
Avatar billede jop... Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:28 #11
Den kører bare i baggrunden hele tiden, og tager fakkertalt ikke rigtig nogle resourser.. :-)
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2004 - 17:28 #12
jop... >> fyyyy - det må man ikke. Ikke noget med at bryde koder, for at lave en kopi
Avatar billede karisma28 Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:28 #13
hvordan gør jeg, hvis jeg vil fordele pointene mellem jeg tree?
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2004 - 17:29 #14
karisma28 >> Dem som du mener skal have point, beder du om at ligge et svar. Herefter acceptere du deres svar
Avatar billede karisma28 Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:30 #15
synes I skulle dele dem alle tre
Avatar billede norbert Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:31 #16
Jeg hopper over med point. Mine svar var bare gentagelser af jeres svar :-)
Avatar billede jop... Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:31 #17
;-)
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2004 - 17:32 #18
jeg springer også over.... :-) Du har jo ikke få løst dit problem.
Du kunne jo også vente lidt med at lukke, og se om andre kommer forbi med et forslag til løsning
Avatar billede karisma28 Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:33 #19
Det gør ikke så meget. Undrede mig bare, men så længe jeg kan få det til at fungere med dvdshrink alene, så jeg er jeg glad nok.
Avatar billede jop... Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:35 #20
Jeg vil ikke have 60 point! Kan du ikke bare give mig 10  :-p
Avatar billede jop... Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:36 #21
wow, for sent.. Nå, vil du ikke have nogle af dem igen?
Avatar billede norbert Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:37 #22
Prøv at kigge på opsætningen af dvd-decrypter, det kan måske have noget med det at gøre. Du kan, så vidt jeg husker, få hjælp fra hjælpefunktionen.
Held og lykke :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:39 #23
Avatar billede turbolex Nybegynder
10. oktober 2004 - 20:30 #24
http://www.slysoft.com/da/ der kan du tage en direkte copy og brænde med det samme rigtigt godt prg.