Avatar billede naviairsuperbruger Nybegynder
06. oktober 2004 - 15:06 Der er 1 løsning

Multipage problemer.

Jeg har en multipage i en Word Skabelon, som jeg har problemer med.

Jeg vil gerne vide, hvordan man i kode finder ud af, hvilken side man er på.

Jeg har to sider: Brugerinfo og Transport. Brugerinfo er siden man starter på. Når man trykker på Transport, så sættes focus på en checkbox (chkEurobonus.Setfocus).

Problemet opstår, hvis man trykker på Brugerinfo igen for, så får man en runtime error, da chkEuroBonus ikke findes på den side.

Vil gerne kunne lave et check på om man er på den ene eller anden side.
Avatar billede naviairsuperbruger Nybegynder
15. oktober 2004 - 14:20 #1
Har selv løst problemet.

Har fuldstændig svedt ud, at man skulle bruge objektet til, at finde værdien, så værdien jeg skulle bruge lå i Multipage1.Value