Avatar billede el-jacob Nybegynder
10. oktober 2004 - 01:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke spille "Hvem vil være millionær" på TV2

Dav...

Har i lang tid ikke kunnet spillet "Hvem vil være millionær" på TV2.. har flash fra macromedia så forstår ikke hvorfor?

Har indtil videre kun prøvet på at spille det i Internet Explorer, men idag har jeg fået Firefox og har ved denne lejlighed også installeret flash for Firefox, men her virker "Hvem vil være millionær" heller ikke :S

Skal lige siges at jeg har en bruger derinde (på TV2) så det kan ikke være problemet, alle de andre spil virker også for mig og alle flash spillene inde på www.gratis-ting.dk kan jeg også spil, så hvorfor dælen kan jeg ikke spille "Hvem vil være millionær" på TV2????

Håber i kan hjælpe mig :D for elsker at blive klogere ;)

P.S. har også tilføjet www.tv2.dk til godkendte steder i min firewall

Hjælp mig!
Avatar billede klojs Nybegynder
10. oktober 2004 - 01:47 #1
Hvis det er din firewall, bør http://million.tv2.dk/game/ så ikke også tilføjes som godkendt ?
Avatar billede el-jacob Nybegynder
10. oktober 2004 - 02:04 #2
har lige prøvet at gøre det også.. virkede ik klojs :(
Avatar billede el-jacob Nybegynder
10. oktober 2004 - 02:04 #3
har Norton Firewall hvis det skulle hjælpe
Avatar billede trekkies Juniormester
10. oktober 2004 - 10:57 #4
Hvilken version har du af Norton?
Avatar billede el-jacob Nybegynder
10. oktober 2004 - 12:42 #5
Min version hedder "Norton Personal Firewall 2004"
Avatar billede trekkies Juniormester
10. oktober 2004 - 14:09 #6
Gå ind på tv2s millionær side.

Oppe i din status bar skulle der gerne være en "Web Assistant", hvis ikke så skal du højre klikke på på din menu og klik på "Web Assistant", så skulle den gerne komme frem:  http://www.darkskies.dk/norton.jpg.

Sør for at fjerne fluebenet ud for "Block ads on this side" og ud for "Block popups on this side", siden bliver nu loaded forfra og så skulle siden gerne virke.
Avatar billede el-jacob Nybegynder
10. oktober 2004 - 14:30 #7
Thanks "trekkies" det virkede :D

Gik først ind i Internet Explorer og gjorde som du sagde og da jeg så havde gjort det virkede det også i Firefox også.. Super!

Skal lige siges at webassistenten ikke vises i Firefox, men når man har ændret indstillingerne i Explorer så kopieres de åbenbart også ind i Firefox :S

Nå, men det virkede jo så tak for hjælpen da :)

Læg lige et svar trekkies ;)
Avatar billede el-jacob Nybegynder
10. oktober 2004 - 14:30 #8
Lækkert endelig at kunne spille millionær igen... Jihaaaaaaaaaaaaaaaa :DDDDDDDD
Avatar billede trekkies Juniormester
10. oktober 2004 - 14:32 #9
Glad for at kunne hjælpe dig