Avatar billede jae Nybegynder
15. oktober 2004 - 10:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MediaPlayer - sæt automatisk musik i kø

Jeg har et problem! når jeg i vil høre musik og dobbeltklikker på numrene i mapperne, så afspiller MediaPlayer nummeret med det samme. - er det ikke muligt at få den til at sætte numrene i kø (uden at skulle højreklikke og "sæt i kø"??? Jeg vil altså helst bare klikke på numrene, og så bliver de automatisk tilføjet i playlisten i den rækkefølge de bliver valgt! Håber nogen kan hjælpe, mvh Jakob
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
15. oktober 2004 - 13:25 #1
hold shift nede og marker det hele, eller brug ctrl til at markere de ønskede filer.

Du kan også tage dem fra din mappe, og trække dem over i playlisten ;)
Avatar billede jae Nybegynder
15. oktober 2004 - 13:50 #2
yes, det ved jeg, men der er så mange numre, så hvis jeg markere det hele og overfører det til playlisten, så mister jeg overblikket! - I mine mapper er der lavet et system der gør det hele overskueligt, derfor ville det være smart hvis man bare kunne dobbeltklikke på de numre man vil høre! men hvis man gør det nu, afspilles nummeret med det samme, jeg ville gerne hvis det kom i en kø istedet!!!
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
15. oktober 2004 - 13:57 #3
hmm 2 sec.
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
15. oktober 2004 - 13:58 #4
Du kan åbne det hele op i mediebibliotek. ;)
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
15. oktober 2004 - 14:00 #5
Der kan du højre klikke på dine sange, og tilføje dem til Afspilnings listen. :)

Dvs. de bliver sat i kø. ;)