Avatar billede sapworld Nybegynder
21. oktober 2004 - 12:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Design af hjemmeside - hvad koster det?

Hej
Jeg skal have lavet et design + template til en hjemmeside der sælger kost tilskud. Det skal være i stil med http://www.fitnessfood.com/, men selvfølgelig et nyt layout.
Det skal indeholde følgende:
1. Vare oversigt
2. Online shopping basket
3. Dankort betaling

Det skal bygge på en Access database og derfor lavet i asp.

Jeg kan selv asp. og databaser til husbehov, men dette er for stor en "mundfuld", så jeg skal have en til at lave en template, som jeg så selv fylder data i og vedligeholder.

Da det kun er en template/design må det være muligt at sige en ca. pris. Hvilken størrelsesorden ligger vi i økonomisk set, samt kan i anbefale en dygtig/stabil person til opgaven (gerne en der har en lille web virksomhed ved siden af sit normale arbejde, da det ikke haster)

Hilsen

Kim
Avatar billede keysersoze Guru
21. oktober 2004 - 19:52 #1
hvis du har icq så prøv at fang mig på #32036024 eller hvis du har messenger så på kim@soze.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2004 - 21:05 #2
Hej Kim

Jeg har et lille firma sammen med en kammerat der laver lign. opgaver.
Hvis du vil være så venlig at skrive til mig på osj@device.dk så kan vi snakke mere om opagven og jeg kan give dig et tilbud.

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
22. oktober 2004 - 14:25 #3
kan også give dig en hånd med noget stilet design! :)
enda gratis! alle fortjener at have en stilet side! ;) bare skriv hvis der noget interesse ;) ses
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
24. oktober 2004 - 20:59 #4
Hej jeg kan godt hjælpe dig med opgaven.. kontakt mig på Rasmus(at)ultraz.dk

udskift (at) med @..
Avatar billede sapworld Nybegynder
16. november 2004 - 15:37 #5
Jeg har fået kontakt til Keysersoze, men alle der har givet et bidrag kan få del i pointetene, hvis de poster et svar.
/Kim