Avatar billede skovfoged Nybegynder
24. oktober 2004 - 12:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

wireless netværk

Hej.
Først:en bærbar IBM Thinkpad 390 model 2626,som jeg har sat et d-link:wireless network adapter-rt2560 kort i og så har jeg en wireless router også d-link,nu har jeg fået installeret kortet i den bærbar og kan se forbindelsen er aktiveret,MEN når jeg kobler mig på nettet så kan den ikke vise siden,hva er der galt!!!!!!!!!!!!!!HJÆLP
Avatar billede peet-49 Novice
24. oktober 2004 - 12:10 #1
I processlinjen er der et icon for trådløs forbindelse, højreklik på den og opret forbindelse, husk at aktivere firewall på forbindelsen først.
Avatar billede skovfoged Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:34 #2
det har jeg gjordt,men det vil den stadig ikke,og forbindelsen er oprettet,men den vil ikke vise noget i explore,siden kan ikke vises
Avatar billede skovfoged Nybegynder
26. oktober 2004 - 15:56 #3
det var krypterings nøglen det var galt med,men skal man selv lave en hvis man vil have krypteret linien eller er det en man får af sin internetudbyder???
Avatar billede steelman Novice
09. november 2004 - 10:22 #4
Jeg ved ikke om du har fået det til at virke, men:

Du skal selv angive en nøgle i opsætningen af d-link kortet i den bærbare. Det skal være helt identisk med det du angiver i routeren.