Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
25. oktober 2004 - 00:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

almindelig logo filters til maleri?

hejsa jeg har et lille problem :S
er ved at lave et logo, men mangler bare at gøre sådan at bagrunden af logoet skal komme til at ligne et malleri, sådan nogen klatter udenom, som om det var malet som et maleri.. er det en filter, eller er det brush man skal bruge :S evt. hvor man finder den... har stærk brug for en guide der :S, mener der er noget, men har fuldstændig glemt hvor den kunne være hvis den da findes:S håber i vil hjælpe :D
Avatar billede weblex Nybegynder
25. oktober 2004 - 18:10 #1
Jeg ville bruge en brush - tjek den her side ud, der er nogle som helt klart ligner malerpletter:

http://www.angryblue.com/
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
26. oktober 2004 - 09:43 #2
ja det ligner noget... men ved du hvor man kan skaffe den brush.... eller hvor i photoshop man gør det :S
Avatar billede weblex Nybegynder
26. oktober 2004 - 14:54 #3
Ja, der kunne jeg godt være mere tydelig. På det pgl. link er der mulighed for at downloade malerpletter-brushen.

Gem den i dit brush-bibliotek under Photoshop og load den...
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
26. oktober 2004 - 19:51 #4
takker :P det kunne jeg bruge ;)....