Avatar billede mborik Nybegynder
25. oktober 2004 - 19:24 Der er 5 kommentarer

problemer ved Boot, filen \i386\txtsetup.sif.

Jeg har været så ”heldig” at erhverve mig retten til at downloade et ISO image af Windows XP Professional (Med SP1) gennem MSDNAA.

Nu har jeg brændt dette ISO image og under boot fra CD’en opstår der et problem.  Angiveligt er der problemer i filen \i386\txtsetup.sif; Fejl i linje 1...

Jeg tænkte; Det er nok noget en rask dreng kan gjøre noget ved.  Men da jeg åbnede denne fil, var den helt tom.

Spørgsmålet er dels; Skal denne fil være tom?, dels, hvis nej; hvad vil der så default stå i denne fil?

Jeg har hidtil holdt mig til Windows 2000 Professional, så jeg har ikke en original XP som jeg kan kigge i.

Mvh Mads
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2004 - 19:43 #1
Hos mig fylder den 420 kb
Avatar billede serverservice Praktikant
26. oktober 2004 - 12:08 #2
Du kan hente den fra SP1 eller Sp2 ved at extracte pakken med SP2.exe /x.
Avatar billede mborik Nybegynder
27. oktober 2004 - 19:18 #3
Tak helgec
- kan du e-maile mig denne fil?

Tak dannyboyd
- så må jeg jo se om jeg kan downloade en SP1a
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2004 - 19:32 #4
Det kræver jo jeg får din mail adresse, hvis du ikke vil oplyse den her kan du skrive den til "webmaster" på http://home.worldonline.dk/helgec/
Avatar billede mborik Nybegynder
01. november 2004 - 08:08 #5
Tak helgec

Jeg her kontaktet dig via dit link.

Mvh Mads