Avatar billede occir76 Nybegynder
29. oktober 2004 - 08:59 Der er 7 kommentarer

policy , kan ikke installere servicepack

vi har et exchange cluster, og vi kan ikke få windows update til at fungere , jeg har downloaded en af patches'ne , og får denne besked.

"You do not have permission to update windows server 2003
please contact your system administrator"

ved ikke om det er rettigheder eller en policy.

den er svær drenge.. men jeg tror bare man skal være en smule hardcore for at svare på den.
Avatar billede serverservice Praktikant
29. oktober 2004 - 11:01 #1
Hvis du er logget på som administrator så gå i domain controller pol. - sec. pol. - user rights assignment og tildel "load & unload device drivers" hjalp det?
Avatar billede occir76 Nybegynder
29. oktober 2004 - 12:05 #2
hey tusind tak for dit hurtige responds.. men jeg er lidt en rookie på ms , kan du ikke mere detaljeret fortælle hvordan og hvilken mmc consol det er i .. ??

vi kører 2003 server
Avatar billede serverservice Praktikant
29. oktober 2004 - 12:53 #3
Det er i GPMCén group pol. management console, eller i administration. Domain controller Policy.
Avatar billede occir76 Nybegynder
01. november 2004 - 10:15 #4
hey du.. fandt den , men det hjalp ikke meget.

det er en lidt underlig sag. *S*

har du andre gode råd dannyboy.. ?
Avatar billede serverservice Praktikant
01. november 2004 - 13:21 #5
og du er logget ind med administratorkontoen , ville lige være sikker - vender tilbage senere idag med hints...
Avatar billede occir76 Nybegynder
01. november 2004 - 13:40 #6
jeg er domain admin, og jeg logger på via terminal services, rpc client.

men jeg ved om der er tilstrækkeligt..
Avatar billede occir76 Nybegynder
01. november 2004 - 13:46 #7
men jeg ved ikke om der er tilstrækkeligt..