Avatar billede beta Nybegynder
30. oktober 2004 - 11:24 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Sjov/kreativ idé til et indslag til Julefrokosten

Afdeling i firmaet hvor jeg er arbejder, har fået den tjans at skulle stå for et indslag til Julefrokosten, af tidligere indslag kan bla. nævnes div. "skuespil", "hvem har sagt/gjort noget skørt i årest gang", "Jeopardy - kendskab til firmaet", mv. En passende længede på indslaget vil være ~15-30min.

Er der en/flere blandt jer Eksperter som har et forslag, så er jeg/vi meget intresserede i en eller flere idéer. Gerne link til websider med festindslags idéer.

Afdelingen tæller 18 personer, og antal deltagere til julefrokosten ligger "normalt" på 70-80 personer, hvor folk sidder ved borde med 8 personer pr. bord. Festen holdes i firmaet, hvor der er hyret band og diskotek med "party lamper" og hele pivtøjet.

Det må gerne være en idé set med "nye briller", også skørt & sjovt. Kommer der flere rigtig gode idéer, giver jeg gerne 200 point pr. idé, som vil blive delt ud i flere oprettede 'spørgsmål'.
Avatar billede htmlkongen Novice
30. oktober 2004 - 11:40 #1
Her er et foslag som jeg har set i flere sammenhænge, som faktisk er meget sjovt: Man får bind for øjnene også skal man op på en stol at stå. Så skal personen ha' et søm bundet fast på ryggen så den er ligeså lang så den kan gå ned på jorden. Den der står der har en partner, og den partner skal dirigere det søm som skal ned i en flaske der står på gulvet. På den måde står vedkommende og "strutter numse" til alle der er med, det er nu meget sjovt. Så skal der selvfølgelig være flere der gør det samtidig. Så kan i lave en lille duel/konkurrence. Det er nemlig på enten tid eller den som kommer først. Tag 3 par af gangen :)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
31. oktober 2004 - 11:41 #2
Klassiske forslag:
www.festdoktoren.dk

Mine forslag:
Når I er 18 personer i afdelingen, der skal underholde 70-80 mennesker... så kræver det altså en del, for at det ikke skal blive hamrende plat. Hvorfor ikke samle sammen og så leje en mavedanser og en kamel? Eller en tryllekunstner og så arrangere det sådan at han tryller chefen væk, som overraskelse for alle de andre, men selvfølgelig aftalt og indøvet med chefen?

Mulighederne er mange... ;-)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. november 2004 - 12:58 #3
...ingen respons fra beta?
Avatar billede beta Nybegynder
11. november 2004 - 22:17 #4
Jeg har har stået "Standby" og ville lige se om der kom flere forslag, forslaget som htmlkongen kommer med lyder helt sjovt, men det største problem er bare at "gæsterne" ikke er så pokkers meget for at blive hevet op "på scenen" og skulle deltage i underholdningen, og det begrænser det jo unægteligt en hel del :-/
Avatar billede beta Nybegynder
19. december 2004 - 21:27 #5
Tak for jeres kommentare, det blev til et rytmisk indslag. Ganske sjovt :-)