Avatar billede jamfighter Nybegynder
30. oktober 2004 - 16:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad betyder WMP10 Security Update

Hej alle jer eksperter.

Har for nyligt opdateret til WMP10, og da jeg idag fandt et videoklip på nettet så blev jeg promptet af WMP10 for en Security Update for at jeg kunne afspille filen, nu gav det ingen mening det der stod her: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/da/mp10/privacy.aspx?locale=409&geoid=3d&version=10.0.0.3646&userlocale=406
Som var det link den gav mig hvis jeg ville læse mere, så nu spørger jeg jer hvad fanden det her egentlig betyder?

Er det noget microsoft eller andre kan bruge til noget, og hvad har det af indflydelse på mig?
Avatar billede macfreak Nybegynder
30. oktober 2004 - 16:58 #1
Der er kommet en opdatering til Windows Media player 10, ikke andet :-) Hent den fra windows update for at være sikker på kilden..

Mvh. Jeppe B. Madsen
Avatar billede jamfighter Nybegynder
30. oktober 2004 - 17:08 #2
når ok ikke andet...

Kunne bare ikke få det hele til at passe for den promptede mig så også for et license og nogle ting, så jeg blev lidt i tvivl...
Avatar billede macfreak Nybegynder
30. oktober 2004 - 17:11 #3
Tit skal der downloades såkaldte certifikater når man skal afspille streams, det kan evt. være det der poppede frem.. ?

Men det lyder ikke som om der er fare på færde! :-)

Mvh. Jeppe B. Madsen