Avatar billede gudbergsen Nybegynder
01. november 2004 - 20:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ftp i ie på xp

Hej!

Jeg har et problem, som går ud på at jeg ofte logger på en ret langsom FTP server, med det indbyggede FTP program i InternetExplorer. Da der er ret mange filer i nogle af mapperne på FTP serveren får jeg altid timeOut inden den når at hente hel filoversigten. Derfor vil jeg hører om der er nogen der ved om man kan ændre timeOut tiden i InternetExplorers FTPviwer?
Avatar billede buran Nybegynder
02. november 2004 - 15:49 #1
Jeg ved godt det ikke er svar på dit spørgsmål, men kunne det ikke være en ide at bruger en anden ftp klient end ie. Der er en masse ting ie mangler fx en kø, ordenlig genoptagelse af download og support sf sftp, også der en generalt ikke rar at arbejde med.
jeg bruger selv filezilla:
http://sourceforge.net/projects/filezilla/
Det er under GPL og dermed gratis, og har i hvert fald alt hvad jeg skal bruger.
Avatar billede gudbergsen Nybegynder
10. januar 2007 - 23:05 #2
Lukker