Avatar billede occir76 Nybegynder
05. november 2004 - 10:23 Der er 3 kommentarer

redaktør på hinandens kalender.

Hej Alle.

Er ikke den store ørn på exchange 2003, men har fået en opgave at finde ud af hvordan man kan gøre alle brugere til redaktør på hinandens kalendere, og kun kalenderen.

helst gerne et script eller noget i den stil..

tak på forhånd*S*
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. november 2004 - 10:25 #1
det skal indstilles i brugernes Outlook, inde under funktioner - indstillinger fanebladet stedfortræder, og du kan nøjes med at sætte rettigheder til kalenderen
Avatar billede occir76 Nybegynder
05. november 2004 - 10:27 #2
takker men jeg har 400 brugere og ville gerne sætte det sådan globalt.. *S*
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. november 2004 - 18:09 #3
Det kan man ikke umiddelbart og jeg tror ikke du kan scripte ændringer i outlooks indstillinger, men proceduren er jo ikke vandskelig, det errelativt let at lave en kort beskrivelse a hvordan man gør og så kan brugerne selv give rettigheder til den gruppe de alle er med i og så er geden barberet. De sidste 20 der ikke magter det må du så hjælpe