Avatar billede dj_d Nybegynder
09. november 2004 - 17:41 Der er 1 løsning

Hjælp til udskrivning i Publisher 2002

Hej alle,

jeg oplever pludselig problemer med udskrivning fra min Publisher. Jeg har tilsluttet min computer til at udskrive på en printer installeret på en netværkscomputer.

Det har fungeret længe, men pludselig fjerner den noget i dokumentet når jeg skal udskrive.

Mit dokument er et firsidet foldet a4-ark, men på to af siderne fjerner den simpelthen en del tekst så snart jeg trykker på udskriv. Den skriver 'Changing publication', kører op til 100% og udskriver så men manglende en masse info.

Nogle der kender til problemet?? Har brug for hjælp hurtigst muligt!

Mvh

Dan Bering
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. november 2004 - 19:10 #1
Hej Dan.

Det lyder som et spøjst problem. Er det den tekst der forsvinder hver gang?

Er der nogle billeder der måske kan gå ind over teksten? Sørg for at tekten står foran billedet -også selvom det ser sådan ud på skærmen.

prøv at køre nogle testprint til netprinteren. Det kan være at du skal genstarte dens spooler service.