Avatar billede intercode Nybegynder
10. november 2004 - 15:21 Der er 8 kommentarer

pda på nettet gennem nokia gprs

hej

jeg har en Acer pda N30 og en hokia 6230

nokiaen er på nettet, via gprs
og jeg vil så gerne ha pda´en på nettet over nokiaen

jeg har fået sat BT modemet op på pda´en og fået den til at koble på telefonen. men den siger jeg skal taste et dail in nummer. så telefonen åbner for modem forbindelsen eller noget i den retning !

jeg håber i kan hjælpe

tak
Avatar billede intercode Nybegynder
10. november 2004 - 17:21 #1
så virker det
Avatar billede ladyhawke Novice
10. november 2004 - 18:29 #2
hvad gjorde du?
Avatar billede ladyhawke Novice
16. november 2004 - 08:10 #3
har også en 6230, så jeg vil gerne vide hvordan du løste problemet?

NB når du har fundet løsningen kan du godt lukke spørgsmålet, men det vil være en god ide at bringe løsningen, så andre får gavn af den
Avatar billede jobless Nybegynder
05. december 2004 - 18:35 #4
Du skal bruge et opkaldsnummer, og hos tdc er dette: *99***1#
Avatar billede ladyhawke Novice
06. december 2004 - 14:47 #5
ok tak skal du have, må se om jeg kan finde det hos min egen udbyder
Avatar billede jobless Nybegynder
06. december 2004 - 14:51 #6
Hvem bruger du som mobil-udbyder?
Avatar billede rasmus9 Nybegynder
09. december 2004 - 12:58 #7
Man kan altid bruge opkaldsnummeret *99# når det drejer sig om en Nokia telefon. I menuen på Nokia'en skal man indtaste sit GPRS adgangspunkt(APN) På Nokia 6230 ligger det under følgende menu:
Indstillinger -> Forbindelser -> GPRS -> Indstillinger for GPRS modem -> Rediger aktivt adgangspunkt -> GPRS Adgangspunkt

Adgangspunktet man skal bruge udleveres af teleselskabet.

Ovenstående er kun til Nokia, til fx. SonyEricsson bruges andre indstillinger.
Avatar billede ladyhawke Novice
09. december 2004 - 13:49 #8
mange tak for hjælpen, jeg bruger CBB, men de har også *99# som opkaldsnummer har jeg lige fået at vide.