Avatar billede bennylarsen Nybegynder
16. november 2004 - 21:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

papirkurv forsvundet fra skrivebord

Et lille mærkeligt problem i win98se. Min papirkurv på skrivebordet forsvandt en dag, jeg kan ikke sige hvordan. Jeg har delvist løst problemet, så den atter fungerer, idet jeg kopierede en papirkurv fra en af partitionerne. Men den skifter ikke udseende fra tom til fuld papirkurv. så problemet er ikke så stort, blot lidt irriterende.
Nogen, der har en ide?
Avatar billede vejmand Juniormester
16. november 2004 - 22:28 #1
Avatar billede kalp Novice
16. november 2004 - 22:34 #2
kan du ikke gå ind i stifinder og hive en ny papirskurv ud? så burde den virke
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
17. november 2004 - 02:06 #3
vejmand, den reg nøgle er der ikke!

kalp, jeg har kopieret en papirkurv, den skifter bare ikke udseende når den er tom/fuld.
så nu prøver jeg at se om der er en backup af regbasen, der dur, hvis ikke der kommer andre forslag.

Tak for dit link, vejmand. Den side skal jeg kigge lidt mere på.
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
19. november 2004 - 01:33 #4
ingen tips?
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
21. november 2004 - 03:26 #5
ok jeg kan ikke reparere min papirkurv, og da de tilsyneladende kun er et "kosmetisk problem" lukker jeg med tak for jeres indlæg.