Avatar billede thomashove Nybegynder
17. november 2004 - 16:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Backup program

Jeg søger et program der kan følgende:

1) foretage scheduled backups
2) slette filer på source efter backup
3) kun tage backup af filer der er x-antal tid gammel (f.eks. ikke modified i 14 dage)
4) replikerer fil-strukturen fra source til destination (inkl. sub-folders)
5) helst freeware - men ikke et krav
Avatar billede webvizion Nybegynder
17. november 2004 - 16:48 #1
Prøv at gå ind på http://www.veritas.com/index.html det er kanon software og det er nemt at bruge.
Avatar billede eha57 Nybegynder
17. november 2004 - 20:58 #2
til automatisk backup kunne du bruge Syncback http://www.2brightsparks.com/
indstillingerne er mange. "min" syncback tager backup ca. hver 10 min.
Den er sat op så den kun bruger lidt systemresurcer, så den ikke generer det daglige arbejde.
Også er den gratis.
Avatar billede thomashove Nybegynder
31. januar 2005 - 09:35 #3
undersøgte en række bakup-utilities. Ingen af dem kunne dog leve op til mine krav 100 % - så jeg lavede et selv i stedet.... ;-)