Avatar billede bedsize Novice
19. november 2004 - 15:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Surround Højtalere

Altec Leasing 5100, hedder mine nye surround højtalersæt så. Men indtil vidre er det en blandede fornøjelse. For jeg kan nemlig ikke få andet en statisk støj ud fra de 2 front højtalere. Alle andre højtalere i systemer fungerer fint.
Mit lydkort er det der er indbygget på asus p4c800 deluxe.(Soundmax)
Jeg har opgraderet driveren til lydkortet, og har sågar også fået byttet højtaler systemet til et nyt, da jeg troede fejlen var mekanisk.

Men lige meget hjælper det, ikke andet en støj fra de 2 højtalere i fronten...?

Nogen der har haft samme problem eller et tilsvarende og kan hjælpe mig ud her, så er der 100 points klar.

Vender først tilbage senere i aften
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. november 2004 - 15:40 #1
Jeg havde noget lignende, har ikke samme højtalere.
Afinstallerede lydkortet og geninstallerede det igen, og satte de rigtige højtalere til der hvor du kan skifte til mono, stereo, højtalere på skrivebordet m.m.m.

Og så virkede det igen. ;-)
Avatar billede bedsize Novice
19. november 2004 - 20:35 #2
ok! andre?
Avatar billede bedsize Novice
27. november 2004 - 22:54 #3
lukker