Avatar billede vlklng Nybegynder
24. november 2004 - 12:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til clan hjemmeside.

Hej Eksperter..

Vi er en Americas Army clan, der er hårdt ramt af at vores tidligere webmaster
har fået andre prioriteter end computere og opbygning af vores clan side, da
det meste er lavet på mere eller mindre frivillig basis, så er det altså ikke
her der kan hentes penge til udbetalingen på dit nye hus eller bil, men vi kan
nok godt skrabe sammen til at dække dine udgifter på pizza og Cola (15-2000.- hvis resultatet er iorden).
Det skal helst være i php, så vi kan redigere via siden og ikke er afhængige af en enkelt eller 2 personer.

Vores nuværende side er www.vikingz.dk

ring på 30234840 eller skriv en besked herinde.
Avatar billede jenslyn_s Nybegynder
24. november 2004 - 13:19 #1
Giv mig et kald, eller smid mig en mail: jens@listic.dk  tlf. 2128 3484
Avatar billede vlklng Nybegynder
29. juli 2008 - 22:36 #2
lukker