Avatar billede jems Nybegynder
24. november 2004 - 16:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adskilte organisationer på en Exchange server

Hej!

Jeg har en exchange server hvor jeg skal have to organisationer. Er der nogen der kan hjælpe mig med at få konfigureret serveren således de to organisationer ikke kan se hinandens navne og mail adresser. Her tænker jeg fx på den globale adresseliste.

På forhånd tak for hjælpen!

/Jens
Avatar billede honne Praktikant
22. januar 2005 - 23:40 #1
Kunne du bruge dette

Shared Hosting with Exchange 2003 (Part 1)
http://www.msexchange.org/tutorials/Shared_Hosting_Exchange_2003_Part1.html

Shared Hosting with Exchange 2003 (Part 2)
http://www.msexchange.org/tutorials/Shared-Hosting-Exchange-2003-Part2.html
Avatar billede jems Nybegynder
23. januar 2005 - 16:09 #2
Jeg har faktisk løst problemet for lang tid, men glemt jeg havde oprettet dette spørgsmål. Hvis du vil have point for din ulejlighed, er du velkommen til at svare på spørgsmålet. Det du har fundet er nemlig én af måderne man kan gøre det på :) Man skal bare være opmærksom på det ikke er helt optimalt at basere adresseliste på medlemmer af en gruppe da dette kan give nogle komplikationer i forbindelse med nye "medlemmer".
Avatar billede honne Praktikant
23. januar 2005 - 16:22 #3
Det gør ikke noget, luk du bare dit spørgsmål :-)
Avatar billede jems Nybegynder
23. januar 2005 - 17:29 #4
Okay, men ellers tak for hjælpen :-)