Avatar billede bredker Nybegynder
24. november 2004 - 18:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sony dvd og vhs afspiller

står med en sony slv-d925 e dvd og videoafspiller ( begge i samme maskine )
problemet er at hvis den bliver sat til at optage en film på feks program 1 og man gerne vil se program 2 på tv samtidigt , så starter vi optagelsen og skifter kanal på tv
her skifter den i ca 5 sek , hvorefter den selv går tilbage til den kanal videooptageren står på, det samme sker hvis afspilleren bare er tændt
hvis vi derimod pogramere den til auto-optagelse på bestemt klokkeslet og slukker den , så starter den rigtigt nok , men her er der ikke noget problem med at se en anden kanal på tv
Avatar billede rapstar Nybegynder
27. november 2004 - 00:42 #1
Denne combi maskine har to tune hoveder. Problemet ligger i, at videoen kun bruge det andet hoved når den optager ved programmering.
Avatar billede bredker Nybegynder
27. november 2004 - 08:32 #2
ok , ved du hvordan man løser problemet
Avatar billede rapstar Nybegynder
30. november 2004 - 14:07 #3
Hey.

Først lige undskyld denne sene opfølgning.. :(
Såvidt jeg ved er denne maskine indstillet til kun at bruge tunerhoved nr2 v/ forudprogrammerede programoptagelser. Dvs. hvis du vil optage noget mens du ser tv, skal du programmere den til det.. desværre.
Mvh
Avatar billede bredker Nybegynder
01. december 2004 - 20:23 #4
har haft den indleveret ved forhandleren , så nu virker det
var en fejl i pogrameringen af den fra fabrikken
så den skulle godt nok kunne det , men var en fejl fra ny