Avatar billede rtkp Nybegynder
25. november 2004 - 20:18 Der er 6 kommentarer

Bundkort Model nummer!

Ja Har en computer! som har win xp pro! så har jeg tdc ADSL! men når jeg stikker NEtstikket i computeren! viser den ikke nogen forbindelse eller noget!

har prøver med en anden computer! hvor den starks går på nettet

da jeg installere den på ny! altså slettet ALT! startede på ny! så har jeg ik nogle cd til Mit bundkort!

Tænkte på om det så var bundkorteet der ik kunne finde Nettet når det ik var installeret?

Så hvor kan jeg downloade en ting til mit bundkort! så det kan finde nettet?

Mvh rtkp
Avatar billede haverslev Novice
25. november 2004 - 20:22 #1
Hent dette program, det viseer stort set alt om din PC
F.eks kan du klikke på Motherboard, klikke på chipset, nederst på siden kan der hentes opdateringer via producentens www. adresse.  http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3
Avatar billede rtkp Nybegynder
25. november 2004 - 20:24 #2
Jamen det er ik den her computer! har et model nummer Asus A7N266 VW

hmm"
Avatar billede haverslev Novice
25. november 2004 - 20:42 #3
Forstår dig ikke helt ?
Men her er ihvertfald til Asus A7N266 VW:
http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=A7N266-VM/AA&Type=Latest
Avatar billede haverslev Novice
25. november 2004 - 20:56 #4
Du skal selvfølgelig downlode den nyeste:
A7N266-VM Inf, VGA, Audio, LAN combined driver V 2.45 for Win2000 and WinXP.
Avatar billede rtkp Nybegynder
25. november 2004 - 21:07 #5
Oki. prøver jeg.. skariver lige når det er lykkedes!
Avatar billede edb-fix.dk Nybegynder
25. november 2004 - 22:12 #6
Har du overvejet at prøve at teste din netkort ved at sætte den i den maskine du kan få på nettet.  eller prøve at sætte netkortet i en anden PCI slot.  Er bundkortet "onboard" skal du huske at slå det til i bios..