Avatar billede rapstar Nybegynder
26. november 2004 - 11:37 Der er 1 kommentar

Bluetooth identifikation

Hej alle eksperter.

Jeg ligger inde med et mindre problem. Hvordan identificerer de forskellige bluetooth enheder sig med hinanden - såvel første som de kommende gange de "mødes"? Såvidt jeg har kunne læse mig til er de mobile enheders MAC adresser variable, men denne adresse må vel blive genereret udfra en statisk værdi? (Som evt. simkort nummeret på en mobiltelefon)

Jeg har læst de stillede spørgsmål omhandlende bluetooth, men mener ikke at der er nogen af disse der kommer med løsningen til mit problem.

Evt. link til svaret ville være cool!

pft!
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
18. december 2004 - 17:09 #1
Hi! :)

Du kan mulgivis finde hjælp her:
http://developer.sonyericsson.com

God weekend!

Venligst,
Rasmus!