Avatar billede fastwrite Nybegynder
01. december 2004 - 15:00 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Relancering af www.mrsskipper.dk

Hej med jer.

Jeg er gået igang med at lave en ny version af min hustrus hjemmeside.

Jeg vil gerne vide hvad I synes - da jeg hurtigt kan havne i en blindgyde.

I kan se den her: http://www.mrsskipper.dk/!ny/

Den er ikke færdig endnu, men farverne er klarlagt, men er den for mørk, for kedelig, for intetsigende, for... eller er den fin nok - fanger den publikum, får man lyst til at klikke lidt rundt?

Jeg kan fortælle at der kommer MASSER af flotte billeder!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
01. december 2004 - 15:01 #1
Skal lige sige at det hele bliver styret af CSS, og at det kun er halskæde linket der virker, samt at man kan klikke på det lille billede, så man ser det i stort.

Det er mere venligheden omkring hjemmesiden.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
01. december 2004 - 15:20 #2
Jeg synes at siden er fin og farverne gode. (Passer til indholdet.) Der ser dog ud til at være et problem med dit layout i Firefox 1.0, se her: http://www.e-nanna.dk/diverse/eksperten.dkspm566939.jpg
Avatar billede gitte_lea Nybegynder
01. december 2004 - 15:23 #3
Umiddelbart virker bagrundsfarven flot og eksklusiv. Derfor ligger det også op til en enkelhed.....for mange billeder placeret hist og pist kan derfor virke rodet. Sørg for at billedernes og tekstfelternes kanter følges ad. Lige nu virker det ret tilfældigt...billeder og tekst hopper ud og ind i forhold til hinanden.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
01. december 2004 - 16:22 #4
Det er det css styring. prøver at få det til at makke ret... men tak for jeres input. Har selv testet i firefox, og ja det ser mærkeligt ud
Avatar billede therevelation Nybegynder
01. december 2004 - 17:33 #5
fin side, synes farven fænger rigtig godt. Ligefør jeg som fyr ville købe et par smykker hehe :o)
Avatar billede areon Nybegynder
01. december 2004 - 17:40 #6
syns siden mangler en grafisk finesse.. altså en grafisk ting i baggrunden så den ikke er så ensartet.. (ville give siden en mere Professionel udviklet fremtoning) ja hvis det er det man søger... :)

Men hvis din kone mangler nogle gode tilbud på kvalitets sølv og guld fra Italien eller Tyrkiet må du gi lyd... :) arbejder selv med branchen i Bulgarien. :D

Hæng i skibber og splitte mine bræmsejl....
Avatar billede fastwrite Nybegynder
02. december 2004 - 11:18 #7
therevelation > hæhæ.. Det er jeg glad for at høre. For fyre kan jo også købt købe sådanne ting til deres bedre halvdel.

>areon - hmm. .der er et stort M i baggrunden af billedet, men den er måske for svær at se? Men en mindre ensartet baggrund? Ok - det prøver jeg lige at tænke over.

Du kan skrive til info@mrsskipper.dk i forbindelse med dit tilbud - jeg ved ikke om det er noget hun kan bruge - men måske.

hæhæ "splitte mine bræmsejl"... suk... "Skål, Skipper" reklmanen poppede lige op i hovedet igen....

Tak foreløbig for jeres kommentarer.. jeg arbejder videre med siden idag - I kan jo bare kigge en gang imellem.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
13. december 2004 - 15:19 #8
Fastwrite > Husk at lukke spørgsmålet, hvis ikke du forventer mere feedback. ;)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
13. december 2004 - 19:57 #9
ahh - ja, ska' nok :-)
tak for hjælpen alle!
Avatar billede revolution Nybegynder
17. december 2004 - 18:02 #10
Jeg syntes det er en flot side. Ville dog straks skifte fonten ud på menu knapperne for oven