Avatar billede jhede Nybegynder
13. december 2004 - 15:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opdatering/Ny webside: www.pava.nu

Hej

Jeg har et rustbeskyttelse firma, der godt kunne bruge en som kan opdatere/opret en ny webside.

Jeg har samlet en masse materiale, som skal fordeles på de forskellige sider. I mit tidligere job har jeg beskæftiget mig med IT, så jeg kender til computere. Jeg har dog aldrig programmeret websider, derfor ville jeg meget gerne være med på sidelinien specielt ved design fasen. Derfor er en person i Storkøbenhavns området at foretrække.

Det skal kunne nogle af disse funktioner:

a.. Få en SMS inden bilen skal til Pava.
b.. Oplysninger omkring offentlig transport.
c.. Video klip omkring Pava behandlingen.
d.. Erfaringer fra andre kunder Ris/Ros.
e.. FAQ, Typisk stillede spørgsmål fra kunder
f.. Pris forespørgelse.

Websiden hedder i dag : http://www.pava.nu
Og design mæssigt kunne jeg godt tænke mig noget i stil
med denne side: http://www.r-team.dk/

Jeg vil ikke sætte nogen nøjagtigt pris på opgaven, men man får jo ikke meget webside for 5.000 kr.

Jeg kan kontaktes på: mail@pava.nu, skriv lidt om hvilke sider
du tidligere har lavet og evt. links.

Mvh.

Jesper
Avatar billede g1um Nybegynder
13. december 2004 - 15:44 #1
mailen sendt.
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2004 - 09:26 #2
Har sendt en mail
Avatar billede koldstar Nybegynder
14. december 2004 - 14:07 #3
sender mail
Avatar billede izemate Nybegynder
15. december 2004 - 13:06 #4
Sender en mail til dig når jeg kommer hjem..

men kunne godt tænke mig at vide hvad siden skal kunne og hvilke krav i stiller til programmeringssprog ?? er det meningen at vedkommende der får opgaven skal opdatere den i ny og næ eller skal du / i selv kunne opdatere den..

Forsat god dag / glædelig jul
Lars Rasmussen
Avatar billede jhede Nybegynder
16. december 2004 - 13:38 #5
Hej

Status:
Jeg har nu modtaget 10 mails efter Nytår beslutter jeg hvem opgaven går til.
Til Izemate, jeg stiller ikke nogle krak til programmeringssprog, det der betyder
meget er designdelen, så siden blive rar at navigere rundt på.

Det kunne også tænkes at der skulle laves et bookingsystem ligende dette :
http://www.dinitrol-hvidovre.dk/index_ie.asp?site=9

Så opgaven er muligvis lidt større end beskrevet ovenfor.

Jesper
Avatar billede phylox2 Nybegynder
17. december 2004 - 13:08 #6
Du skal være velkommen til at kontakte Anoa ApS - hvis du gerne vil have et firma på sagen, som laver sådanne bookingsystemet og websider til dagligt og derfor har stor erfaring med sådanne løsninger.
Avatar billede jhede Nybegynder
18. april 2005 - 07:49 #7
Jeg lukker opgaven har fundet en webdesigner.