Avatar billede milou Nybegynder
14. december 2004 - 13:29 Der er 1 løsning

Ingen træk/slip copy/paste og defrag

Har stigende problemer med at udføre kopiering og flytning af filer mm. da  træk/slip copy/paste ikke virker i f.eks denne computer eller stifinder, men f.eks godt på formularen til dtte spm.  Hverken med mus eller genvejstaster.  Sæt ind/paste bliver godt nok markeret men der sker intet.

Kan heller ikke defragmentere, som ved ovenstående sker der intet.

Maskinen kører XP prof SP2 på et Asus K8N-E Deluxe Motherboard med
AMD Athlon 64, 1005 MHz (5 x 201) Alias    Newcastle S754

Håber nogen kan komme med gode ideer

milou
Avatar billede milou Nybegynder
18. februar 2005 - 02:16 #1