Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. december 2004 - 01:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Point til mads375

Ref: http://www.eksperten.dk/spm/571954

Hej Mads. Du har givet mig for mange point, så du får lige nogle af dem tilbage ingen ;)
Avatar billede mads375 Juniormester
18. december 2004 - 13:56 #1
ok, så da:-).
Så tror jeg at jeg lige vil ligge min log herind.
Jeg kunne så godt tænke mig at vide om jeg kunne "fixe" det, jeg tror ihvertflad ikke det hører til på min computer.
M.V.H
Mads
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. december 2004 - 02:42 #2
Hej mads. Du må skam godt ligge din log herind, hvis der er noget du er i tvivl om, så skal jeg nok kigge på den igen.