Avatar billede aovergaard Nybegynder
22. december 2004 - 01:51 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvem vil lavet et flot logo til mig

Jeg har brug for et logo til min hjemmeside : http://www.spywareinfo.dk  Jeg forestiller mig at mit firma vil komme til at hedde spywareinfo og at SWI indgår i det logo. Det må meget gerne passe til farverne på min hjemmeside. Et eller andet spionagtigt vil jo være rigtig godt.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
22. december 2004 - 04:28 #1
Uff jeg opdagede heldigvis lige, at jeg har skrevet forkert. Der mangler et F.

Logoet skal indeholde SWIF
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. december 2004 - 09:11 #2
Hi Anette - Er du lidt af en natteravn ? Tihi...

Ska' det være ca. samme størelse som dit hidtidige: http://www.spywareinfo.dk/design/bannertekst5x.jpg

Selvfølgelig seriøst - ikke pjank&pjat  *<;-)
Ska' navn/URL-adresse med som et grafisk element ?

Hvad står SWIF for ?

Hvad med ASAP ?

(Jeg sender lige opgaven til min søn; han 'keder sig')
Avatar billede didgeridoo Nybegynder
22. december 2004 - 13:07 #3
SWIF står vel for SpyWareInFo
Avatar billede aovergaard Nybegynder
22. december 2004 - 15:35 #4
Hej majsmarken

SWIF står ganske rigtigt som didgeridoo siger for  SpyWareInFo - det var da meningen. Jeg havde først tænkt på SWI - men det er jo ikke til at udtale, hvis man nu skal fortælle hvor man kommer fra ;-)

ASAP er jo min anerkendelse jeg har fået i USA som anerkendt spywarebekæmper.

Det er ikke et nyt banner jeg er ude efter, men et firma logo. Et jeg kan bruge på hjemmesiden, et jeg kan bruge på breve, visitkort mm.

Jeg har ikke tænkt over om url adressen skal være der også måske?

Det lyder lækkert at du vil få sønnen til at kigge på det. Jeg håber da at jeg får nolge forskellige forslag.
Avatar billede weblex Nybegynder
22. december 2004 - 18:25 #6
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. december 2004 - 01:21 #7
Hej weblex

Det ser ikke så tosset ud det med forstørrelsesglasset. Lidt finpudsning og lidt farver på det. Er det ikke i orden at jeg venter med at uddele point, til jeg har set evt. flere bud.

Men helt sikkert et eller andet med det forstørrelsesglas, det er det der rammer bedst og mest sigende.
Avatar billede weblex Nybegynder
23. december 2004 - 07:20 #8
Vi venter bare... Jeg har ikke travlt :o)

Du kan í ventetiden forslå en farve, som vi kan arbejde med?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. december 2004 - 23:45 #9
Måske nogle af de farver som er i det logo ASAP dem kan jeg godt li´

Og majsmarken, jeg håber da også at din søn har et godt bud til mig. ;-)

Jeg har tid til at vente på noget godt.

Det må godt være spionagtigt, men samtidig må det også godt være lidt fenimint. Måske lidt billedeagtigt.
Avatar billede weblex Nybegynder
24. december 2004 - 07:32 #10
Avatar billede aovergaard Nybegynder
26. december 2004 - 23:48 #11
Det pyntede, kan du få lidt flere af de farver med, og mere flydende i overgangen?
Avatar billede weblex Nybegynder
27. december 2004 - 18:42 #12
Avatar billede aovergaard Nybegynder
27. december 2004 - 21:33 #13
Hej Weblex

Det ser fint ud, og du har helt sikkert point hjemme. Jeg vil lige vente lidt og se om der kom noget fra majsmarken eller ej før jeg uddeler point. Kan du sende det til mig som psd så jeg kan lege lidt videre med selve bogstaverne selv? Jeg skal bruge det til et eller andet på det site, det er helt sikkert.

Hvis du får flere gode ideér må du endlig sige til. Et eller andet helt originalt og feminint, men alligevel lidt mystisk.

Har andre noget rigtig spændende i ærmet, så skal i endelig ikke holde jer tilbage. *S* Det er jo ret vigtigt det her, at det fra start bliver det som man vil køre videre med.

Min mailadresse: abovergaard snabela spywareinfo dot dk
Avatar billede weblex Nybegynder
27. december 2004 - 21:49 #14
Den skulle være på vej (og adressen starter med abovergaard og ikke aovergaard?).
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. december 2004 - 23:03 #15
Jeg tror ikke lige jeg ka' få 'overtalt' min søn til at bidrage... Det ses da også nydeligt ud de bidrag der foreløbig er foreslået...

Good Luck...
Avatar billede aovergaard Nybegynder
30. december 2004 - 02:42 #16
weblex - > Det med adressen er fordi jeg hedder Anette B Overgaard, så det er jo lidt mere rigtigt, end her hvor jeg bare har kaldt mig aovergaard.

majsmarken - > OK. Det er bare helt i orden. Så vil jeg uddele point nu. Jeg kan jo altid oprette et nyt spørgsmål hvor jeg måske endda kan få et helt banner lavet. *S*

Mange tak for hjælpen weblex ;)