Avatar billede miffe Nybegynder
25. december 2004 - 11:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Logitech webcam m. mic. men lyden virker ikke i MSN

Jeg har lige fået et Logitech - QuickCam Messenger. Og jeg har sluttet det til, og lyden virker fint når jeg optager film. Men den virker ikke som mikrofon i MSN...?
Any ideas?
Avatar billede miffe Nybegynder
25. december 2004 - 11:37 #1
Har fundet ud af at det vist er fordi forbindelsen ikke når at blive oprettet mellem min pc i ham jeg chatter med(s)
Nogen ide om hvad der kanvære galt dér?
Der står følgende: Der er problemer med det netværk eller den computer, som du forsøger at komme i kontakt med. Prøv igen senere.
Og min videosamtale virker fint nok...
Avatar billede miffe Nybegynder
04. januar 2005 - 14:22 #2
f*** det