Avatar billede pegazuz Mester
25. december 2004 - 20:03 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

fjernelse/ændring af artikel

har sat nogen sind i kog ved en fejltagelse af have oprettet et spørgsmål som en artikel, og vil gerne gøre fejlen god igen?

Jeg kan ikke få REDIGER ARTIKEL til at fungere - den skriver noget uforståelig tekst ved aktivering.

og kan ikke finde nogen slet funktion af artikel.

hvordan fjerner/eliminerer man en artikel, man har oprettet ved en fejl?
Avatar billede kalp Novice
25. december 2004 - 20:05 #1
Det gratis at stille spørgsmål om eksperten.. ville jeg lige sig:)
Avatar billede kalp Novice
25. december 2004 - 20:07 #2
Jeg mener vist ikke man kan slette en artikel selv.. ellers er jeg lidt blind(hvilket godt kunne tænkes) men den er nok blevet anmeldt og bliver slettet snart
Avatar billede squashguy Nybegynder
25. december 2004 - 20:18 #3
Man "sletter" den ved at sætte status til 'under redigering'
Avatar billede mugs Novice
25. december 2004 - 20:31 #4
Man kan ikke slette en artikel. COADMIN kan gøre det.
squashguy > Det sletter ikke en artikel, men så vidt jeg blokeres den for andre brugere. Og det er jo denne funktion som pegazuz ikke kan få til at fungere.
Avatar billede kalp Novice
04. januar 2005 - 01:10 #5
pegazuz opret et svar her og accepter det.
Avatar billede pegazuz Mester
04. januar 2005 - 07:23 #6
COADMIN - gider du at slette vedkommende artikel?

kalp> regnede med at siden den var blevet anmeldt, så var den klaret. Var det det du mente med at acceptere???
Avatar billede kalp Novice
04. januar 2005 - 13:31 #7
Du skal ligge et svar som du kan selv kan acceptere:).... som mig nu.
Så lukker man nemlig dette spørgsmål... angående artiklen.... gør ikke mere ud af det hvis ikke de har slettet så har du i hvertfald gjort et forsøg.
Avatar billede roenving Novice
05. januar 2005 - 17:23 #8
-- og derfor må du selvfølgelig ikke acceptere kalps svar, men skal selv lægge svar og derefter kun markere dit eget navn, når du vil acceptere !-)

se evt. http://expfaq.1go.dk ...
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 17:41 #9
Det har jeg heller ikke sagt nogen skal;) bare så den nye mulighed kommer frem på skærmen. Jeg har selv gjort spørgeren opmærksom på dette i første kommentar
Avatar billede roenving Novice
05. januar 2005 - 17:51 #10
-- men netop problemet med fejlaccepterede svar, er jo netop det som sker, når folk i forvejen er usikre, derfor ville jeg lige understrege det !-)

-- og det var bestemt ikke ment som et slag til dig, kalp !o]
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 17:56 #11
Det okay:) men point kan jo heldigvis sendes retur:)
Avatar billede pegazuz Mester
05. januar 2005 - 17:57 #12
ok - er lige på vej ud af døren, men kan godt se, at jeg er nødt til at studere procedurerne for dette site for at gøre tingene rigtigt.

Jeg vender stærkt tilbage...
Avatar billede pegazuz Mester
08. januar 2005 - 08:52 #13
prøver lige at skrive et svar som jeg selv kan acceptere...
Avatar billede pegazuz Mester
08. januar 2005 - 08:53 #14
så skulle den gerne være lukket
Avatar billede roenving Novice
08. januar 2005 - 10:36 #15
Du skal huske at markere dig selv i boksen til venstre, når du vil lukke !-)