Avatar billede nicidem Nybegynder
27. december 2004 - 16:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dvd-drev problem

1. Hvordan ser man hvor hurtigt ens dvd-drev er?
(Det står ikke på den, eller under egenskaber osv.)

2. Jeg skal opdatere driveren til dvd-drevet, hvordan gør jeg det?
(Jeg aner ikke hvilket dvd-drev det er jeg har, der står ikke noget på den)

3. Kan et spil der kræver en hastighed på 8x give komplikationer hvis den afspilles på et dvd-drev med mindre hastighed? mit dvd-drev forsvinder fx. fuldstændig efter spillet køres.. (spillet kunne dog installeres, drevet kommer også tilbage efter reboot.)
Avatar billede susej14 Novice
28. december 2004 - 00:32 #1
Hej
Jeg har en bærbar som har haft problemer med at læse DVD data, jeg kontaktede min
forhandler og fik tilsendt DVD + CD (combidrev) driverne via mailen, og nu fungerer
det fint. Ved ikke om det er nogle specielle drivere eller om det fungere til alle drev. Hvis du er interesseret kan jeg maile driverene.

Hilsen Janni
Avatar billede nicidem Nybegynder
30. december 2004 - 18:23 #2
...