Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 21:28 Der er 94 kommentarer og
1 løsning

Opfordring til alle brugere af eksperten!!

I forbindelse med flodbølgen i Asien - tillader jeg med at opfordre ALLE mine med-eksperter trods aller og køn, til at donere penge eller andet til denne katastrofe!

Røde kors Ring 90 56 56 56 http://www1.drk.dk/graphics/beredskab/beredskab.html

Unicef
http://www.unicef.dk/script/site/page.asp?artid=373&Cat_ID=38

Folkekirkes nødhjælp
http://www.noedhjaelp.dk/usr/noedhjaelp/fknweb.nsf/0/7EE291295CEF004FC1256B26006C42AC?OpenDocument

Håber ikke dette strider mod E´s regler - men i dette sitiuation bryder jeg dem gerne :-(

Håber alle dem der læser dette vil støtte op omkring det her, og evt ruske op i andre!

Det er nu vi bør stå sammen og hjælpe vores medmennesker.

Kan KUN opfordre til at IDG bidrager også - men det kunne evt være en opgave for vores coér at viderebringe

Giv din støtte :)
Avatar billede mike23 Nybegynder
30. december 2004 - 21:36 #1
Har bidraget med 200 kr.

Udemærket initiativ :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 21:37 #2
Dejligt at høre du hjælper!
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2004 - 21:42 #3
Kanon - Har skudt en hund af på SMS.
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 21:46 #4
Sådan Lasse! :-)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. december 2004 - 21:48 #5
Hos os har vi nu doneret 200 kr - og dropper hermed raketten.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2004 - 21:49 #6
hmm...
Et godt initiativ - men der er masser af andre ting rundt omkring i verden der trænger til en økonomisk håndsrækning.
Jeg giver til kræftens bekæmpelse. Det prioriterer jeg højere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2004 - 21:51 #7
P.s. det er Lasses spørgsmål og min indstilling til tingene kan dreje spørgsmålet hen hvor det ikke hører hjemme. Er jeg totalt galt på den, er jeg fra nu af og en time frem på messenger + ICQ - info er på minisite.
Avatar billede nopsen Ekspert
30. december 2004 - 21:51 #8
kanon initiativ freehelp! smider straks en hund på sms. (har været en dyr jul) :)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. december 2004 - 21:56 #9
stigers> blot de rige hjælper de fattige så er det flot.

Godt nytår til jer og flot initiativ af freehelp:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2004 - 21:57 #10
I lige måde :)
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 21:58 #11
Det skuffe mig John!

Synes godt kræftensbekæmpelse kunne være lidt!

Vi burde alle vise vi kan stå sammen. Tænk lige på hvilke katastrofe det her er....
Synes du det er sjovere at skylde en latterlig raket af imorgen til 200kr eller mere - som bare siger puff, når de penge kunne hjælpe et andet menneske :(
Avatar billede nopsen Ekspert
30. december 2004 - 21:59 #12
john stigers> jeg vil give dig helt ret i at andre også trænger, især kræftens bekæmpelse, men denne her situation er anderledes, idet mange tusinde mennesker pludselig står uden bolig og mad og vand og tøj osv og der derfor er stor fare for sygdoms epedemier som kan blive et globalt problem, hvis ikke der bliver gjort noget nu.. så det er jo en akut situation.
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 22:02 #13
Og midt i det hele modtager man fandme en dårlig karma - lydende som frembrusende!

Jeg er så skide træt af dette site!!!
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 22:02 #14
Og tilmed en anmeldelse!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2004 - 22:03 #15
Jeg har snakket lidt med freehelp på messenger, og der ryger en hund af sted. Det er ikke meget, men giver vi alle en slat, så skal det nok give en pæn klat.
Avatar billede fromsej Praktikant
30. december 2004 - 22:05 #16
Donation sendt.
Lidt læsestof om hvor lavt folk kan synke:
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8963
Avatar billede nopsen Ekspert
30. december 2004 - 22:06 #17
alle tiders john, håber også der er mange der gør det samme.

godt nytår til jer... trods alt.
Avatar billede patrion Nybegynder
30. december 2004 - 22:07 #18
Et godt initiativ .Ikke noget at diskutere om.
Har også givet et bidrag.
Avatar billede snowball Novice
30. december 2004 - 22:16 #19
freehelp: Det er helt fint du opretter sådan et spørgsmål her, men undlad venligst at reklamre med det i andre spørgsmål (http://www.eksperten.dk/spm/575850 og http://www.eksperten.dk/spm/575720) hvor det slet ikke har relevans (hvilket er det den pågældende anmeldelse går på) ;)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 22:20 #20
I dette tilfælde kan I deaktivere mig hvis I ønsker - her er der mere på spil end et medlemskab på et site, hvor man alligevel bliver svinet til dagligt :(
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2004 - 22:22 #21
Mange renser deres samvittighed ved at give penge til forskellige sager, vi har hver vores ide om hvad der er en god sag.
Jeg giver personligt ikke penge til de forskellige sager, da penge ikke er alt (husk på det)

Men i det øjeblik en spørge om man vil tage afsted og gøre en forskel "on-site" så siger jeg JA! men ikke før!

kald det koldt, men jeg vil heller gøre en fysisk indsats end økonomist ;o)
Avatar billede snowball Novice
30. december 2004 - 22:23 #22
freehelp: Jeg kan sagtens forstå hvorfor du gør det, men selvom det er "i en god sags tjeneste" så skal reglerne stadig overholdes.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. december 2004 - 22:23 #23
freehelp> glem de ånsvage karmaer (når de er anonyme). Glæd dig over at DU på dit initiativ har fået adskillige af os til at donere HER OG NU.
Vi står da sammen::::::::))))))))

Se også den her: (har lige oprettet dem)

http://www.janum.net/itsvar/index.php?mainID=301&ID=434
http://www.tweakup.dk/forumnew/read/65106/
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=9006
http://www.edbpriser.dk/community/forum/Thread.asp?ID=44251

osv.
Avatar billede dragonknight Juniormester
30. december 2004 - 22:25 #24
Jeg plejer at fyre for en 600 - 800 kr. af i raketter nytårs aften.

I år har jeg købt 1 raket til 98 kr., og resten op til de 800 kr. er sendt afsted til det røde kors.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. december 2004 - 22:25 #25
Har ikke lige set snowballs kommentarer her. Beklager såfremt mit sidste indlæg giver yderlige andledning til diskussion. I er i så fald velkommen til at blackliste min bruger.
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 22:26 #26
Det er så din holdning rkhdk - og den skal du have, men da ikke alle bare kan tage afsted, må man sgu da støtte om dette så godt som muligt!

Jeg har selv familie som er savnet, så derfor gør jeg denne handling. Såre mig som menneske at se den måde du gør dette på. Men vi skal alle gøre som vi ønsker!

"Mange renser deres samvittighed ved at give penge til forskellige sager" --> hvis du mener folk "renser" deres samvittighed ved at give penge, synes jeg sgu du burde overveje den kommentar igen :(
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 22:27 #27
Dette skal IKKE ende i en diskution, om hvad er rigtigt og hvad er forkert. Stør hvis du/I ønsker eller lad være.

Godt nytår
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
30. december 2004 - 22:28 #28
Jep, godt initiativ. Har bidraget med tre hunde
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. december 2004 - 22:28 #29
rkhdk> du burde da skamme dig... Fordi du skriver "renser deres samvittighed" - hvad mener du kære??????

Vi er nogle som har samvittigheden i orden, når nu vi ikke kan få lov til at være fysisk til stede er en donering vel det næst bedste.

Håber du får skudt rigtig mange raketter af i morgen aften - op i tomrummet! (alligevel godt nytår også til dig selvfølgelig)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. december 2004 - 22:29 #30
så ikke lige freehelps indlæg klokken 22.26, men vi er enige freehelp.
Avatar billede nopsen Ekspert
30. december 2004 - 22:32 #31
synes det er så speciel en situation at det ikke hører hjemme at dunke hinanden i hovedet med dårlig karma, blot fordi der er nogen der prøver at ruske folk op af stolene.
hvis de personer der har brokket sig over dette pludselig fik skyllet deres hus og alle deres ejendele i havet og stod uden tøj på kroppen og manglede mad og vand og ovenikøbet samtidig måske havde mistet hele deres famile eller kærester og venner, ville smide dårlig karma efter dem som forsøgte at få andre til at hjælpe?
tror det ikke... mange forstår åbenbart slet ikke alvoren i det.
freehelp burde få en medalje og ikke dårlig karma for dette initiativ!
Avatar billede mike23 Nybegynder
30. december 2004 - 22:35 #32
rkhdk-> underlig holding at have. Nok ikke mange vil blive tilbudt at hjælpe "on-site" når der er så stor en risiko for spredning af sygdomme osv. så det giver helt sig selv.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2004 - 22:35 #33
Der er folk som "renser" der samvittigehed ved at give penge til alle sage.
med renser => mentalt siger jeg giver peneg til en sag som jeg tor på.

Alle har forskellige holdninger, det som gør os og unikke og mennesker!!

Jeg skammer ALDIG over det som jeg TROR på, hvis folk begynder at skamme sig over deres tro er i det øjeblik det ikke længre tror!

personligt, køber jeg IKKE fyrværkeri og har ikke gjort det i flere år (det går jo bare op i røg) og så kan man glæde sig over dem som fyre for mange penge af, imens man ser deres penge gå op i røg ;o)
Avatar billede mike23 Nybegynder
30. december 2004 - 22:37 #34
hørt nopsen!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2004 - 22:39 #35
mike23 => Jeg er villig til at hjælpe og sætte min egen sikkerhed/sundhed/liv for en god sag, det kan ingen penge give!
hvis nogen engang spurgte!
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 22:41 #36
Kunne I ikke stoppe den diskution!!

Støt med penge eller pak din kuffert og tag derned eller hvad du vil, men stop dog den debat....
Avatar billede mike23 Nybegynder
30. december 2004 - 22:43 #37
rkhdk-> Stadig en kommentar som ikke har noget på sig, for hvornår skulle du have mulighed for det? Tog du til Kolding da Fyrværkerifabrikken eksploderede? og tror du selv på at politiet havde givet dig frit lejde og bare havde syntes at det var bravt gået af dig?

Nææ hvis man vil hjælpe som almen dansk statsborger kan man yde en god form for støtte i form af kontanter på rette sted.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2004 - 22:44 #38
ALLE>
freehelp har taget et stort initiativ ved at oprette dette spørgsmål, så venligst hold jer til emnet.
Alt andet er faktisk et brud på reglerne... ;)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2004 - 22:46 #39
mike23 => Du kender ikke mine erfaringer (brand, redning), men som jeg skrev før:
I det øjeblik man beder om min hjælp "on-site" så siger jeg JA
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2004 - 22:47 #40
uanset hvad, er dette spm "løbet løbsk"
Avatar billede mike23 Nybegynder
30. december 2004 - 22:47 #41
john-> så langt er vi altså heller ikke fra emnet, men fair nok.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. december 2004 - 22:47 #42
stigers hørt:)

Og freehelp. Glæd dig - sammen med mange af os - at disse her nu også er kommet op at stå:)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2004 - 22:48 #43
Så støt som din holdning er!
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. december 2004 - 22:48 #44
freehelp> jeg henviser til de 4 forums klokken 22.23
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2004 - 22:50 #45
btw: jeg har fået dårlig karma, betyder det så at jeg skal true med at lukke min bruger eller bede alle om at give min god karma i sympati (hmm, hvor er det jeg genkender det)
Avatar billede debuur Nybegynder
30. december 2004 - 22:52 #46
jeg er med på en støtter - godt initaiativ freehelp.
Avatar billede nopsen Ekspert
30. december 2004 - 22:53 #47
freehelp> jeg er ked af at høre at du savner familie og vil krydse alle fingre for at det ender godt!
Avatar billede popsy Novice
30. december 2004 - 22:53 #48
rkhdk> *GH*
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 22:54 #49
Er du venlig og stoppe nu rkhdk. Jeg har ikke tildelt dig karma

Tak for smilet Henrik(popsy)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2004 - 22:55 #50
popsy => he he, godt der var nogen der fattede den ;o)
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 22:56 #51
Det er fandme godt I kan more jer!

Stor tommel op for det :(
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2004 - 22:57 #52
freehelp => jeg anklare dig for intet, men du synes åbenbart ramt ;o)
Avatar billede popsy Novice
30. december 2004 - 22:58 #53
Lars> Morer mig som det passer mig :) Med hensyn til debatten, så blander jeg mig ikke ret gerne, man kan godt have en mening om en sag uden absolut at smide om sig med den ;)
Avatar billede nopsen Ekspert
30. december 2004 - 23:02 #54
rhkdk og popsy.. stop så det pjat og opfør jer som voksne mennesker!
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. december 2004 - 23:02 #55
Kære venner!!!!!! Læste I ikke stigers opfordring klokken 22.44 ? og freehelps klokken 22.41.

I den tid I sidder og skriver et ord er der et menneske i nød dernede. Bidrag nu denne her tråd med en positiv indgangsvinkel og lad os alle glæde os over at tråden blev oprettet.

Vi krydser finger for din familie freehelp:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2004 - 23:03 #56
..... lavere kan man sgu ikke synke .....
rkhdk> jeg havde ikke troet det var muligt, men jeg har været nødt til at give dig karma for en latterlig kommentar - du ved selv hvilken.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2004 - 23:03 #57
Over and out.
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 23:04 #58
Jeg takker for jeres tanker.

Beklager hvis denne tråd gik over gevind, det var ikke min hensigt!

Mit dårlige humør skyldes nok uvisheden lige p.t. så takker af for iaften.

Håber stadig mange vil bidrage på deres måde.

Godt nytår ;(
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2004 - 23:05 #59
LOL
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2004 - 23:05 #60
og det var til 23:03:23
Avatar billede mike23 Nybegynder
30. december 2004 - 23:09 #61
rkhdk-> hvis jeg havde stemt på dig som Coadmin havde jeg helt sikkert en ekstrem grim smag i munden lige nu.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2004 - 23:10 #62
mike23 => så glæd dig ved at det snart er ovre ;o)
Avatar billede nopsen Ekspert
30. december 2004 - 23:14 #63
freehelp> selv tak og held og lykke!

rhkdk> din opførsel i denne tråd er aldeles uacceptabel og på et niveau som jeg havde forventet at du lå langt over!
Avatar billede dragonknight Juniormester
30. december 2004 - 23:14 #64
freehelp, jeg kender det, var i samme situation for 2 dage siden, men nu er de heldigvis på vej hjem.

Jeg krydser også mine fingre. !
Avatar billede micplus Nybegynder
30. december 2004 - 23:17 #65
ehh - mike, hvad er det lige rkhdk har gjort, der giver dig en dårlig smag i munden ??

freehelp, helt iorden at du opfordrer folk til at støtte div. indsamlinger - det har jeg ingen problemer med.... men skulle vi ikke lige tage et kig på os selv ? Hvad er det, der får os sådan op af lænestolen i dette tilfælde, når det ellers er stort set umuligt at få folk til st smide penge i en raslebøsse ? (hvem erindrer ikke, hvor meget de forskellige organisationer brokker sig ved alle landsindsamlinger). Er det fordi at det er jul, og at vi dermed mener, at vi skal gøre noget godt ?? Er det fordi, at skæbnen for mange dansker (som jeg håber det bedste for) er uvis, og at det derfor er ekstra tæt på os ?? ... skal vi have aflad for et eller andet ?

Jeg er helt enig i, at hvad der er sket er yderst sørgeligt ! - dog er jeg ikke enig i, at det er en opgave for hr. og fru Hansen at yde økonomisk hjælp. Lad hellere staten donere, og lad os andre betale over skattebilleten !
Avatar billede dragonknight Juniormester
30. december 2004 - 23:23 #66
Jeg tænker også på alle de hårdt arbejdende mennesker der har mistet nogen i deres familie, og måske også mistet deres levebrød, og som uheldigvis lever i en del af verden, hvor man ikke lige skal forvente, at staten kan eller vil træde til.
Avatar billede micplus Nybegynder
30. december 2004 - 23:27 #67
dragonknight > jeg mener her den danske stat !  ... hvorfor at vi også _alle_ kommer til at give et bidrag, men over skatten.

Beklager hvis det var lidt uklart.
Avatar billede mike23 Nybegynder
30. december 2004 - 23:36 #68
micplus-> jeg tror det hænger sammen med pressedækningen og den massive omtale i medierne der gør at vi ringer ind og donere penge. Jeg syntes i hvert fald de gange jeg har været i kirke at kirkebøssen har haft bare tilnærmelsesvis den samme indvirkning på mig selvom princippet er nogenlunde det samme. Men hvad, det virker og pengene kommer nu op af lommen på de fleste og det syntes jeg er en god udvikling når nu vi har det så godt her i Danmark. Vi skal jo ikke bekymrer os om natur-katastrofer og mangel på hverken mad eller vand, så lidt burde vi hjælpe de andre der brug for det.

Hvad angår min kommentar om rkhdk vil jeg ikke kommenterer her da det bare vil fucke tråden yderligere op og jeg skal gerne dig en på min messenger popsdoe@hotmail.com
Avatar billede mike23 Nybegynder
30. december 2004 - 23:39 #69
Rettelse:

"Jeg syntes i hvert fald ikke de gange jeg har været i kirke at kirkebøssen har haft bare tilnærmelsesvis den samme indvirkning på mig selvom princippet er nogenlunde det samme."
Avatar billede popsy Novice
30. december 2004 - 23:41 #70
Se kære venner, det der går galt her er såmænd ikke at Freehelp opfordrer os til at støtte en god sag.
Det der går galt er ej heller at Rkhdk giver udtryk for en anden mening.

Begge dele er såmænd helt lovlige, og ganske almindeligt forekommende i dagens Danmark.

Næh, det der i virkeligheden går galt, er at der straks automatisk nedsættes et ad hoc udvalg, som udråber alle medløbere til engle på jorden, og alle af en anden mening til djævelen selv.

Se den slags er totalt til grin, og skulle gerne være under de flestes værdighed!

Med hensyn til nopsens kommentar: 30/12-2004 23:02:24 så må jeg sige at min respekt forsvandt totalt der! Fatter du overhovedet hvad vi snakker om? Eller er du udråbt til at censurere de kommentarer væk som ikke falder i din smag?

Freehelp> Ikke alle er enige med dig, dette er ikke noget nyt, det er heller ikke noget nyt at du farer for hårdt frem så snart det er tilfældet!

Med hensyn til det karma der kommer, og det der allerede er smidt efter mig herfra, kan jeg kun sige: Grow up children :D

Min sympati ligger bestemt ved ofrene og de overlevende efter katastrofen, og jeg har såmænd allerede støttet andetsteds end der hvor det anbefales i dette sp. At støtte multinationale firmaer, med tusinder af ansatte gør jeg sq dagligt, men når det brænder på, så foretrækker jeg at støtte hvor det hjælper mest, og ikke at bidrage til lønudbetalinger til Røde Kors medarbejdere!
Avatar billede mike23 Nybegynder
30. december 2004 - 23:48 #71
popsy-> der røg så også min respekt for dig. Forstå da til fulde nopsen kommentar og hvis ikke man ikke gør det, er det nok på høje tid at spænde hjelmen.
Avatar billede nopsen Ekspert
30. december 2004 - 23:49 #72
popsy> jeg står ved det jeg skrev!
jeg synes ikke at at det hører hjemme i denne tråd at begynde at sidde og lave sjov og nærmest opføre sig som et par fnisende småpiger, jeg respekterer alles meninger, men synes at man skal opføre sig på en ordentlig måde og ikke komme med nedladende kommentarer og den slags.
om din respekt er faldet for mig af denne grund kan jeg kun beklage, men ikke desto mindre står jeg ved det.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
31. december 2004 - 00:00 #73
Bør vi ikke alle respektere hinanden i bund og grund??
Hvis blot vi allesammen førte en ordentlig tone og ikke kom ind på personlige meninger ville tråden være lidt lettere at tygge.

Hvad med at gå i seng, få sovet ud og bliv frisk til i morgen aften?
Avatar billede popsy Novice
31. december 2004 - 00:01 #74
mike> Jamen jeg forstår skam til fulde at nopsen sætter sig til doms over mig. Problemet er blot at han indtager en rolle som han ikke hverken har ret til, eller er i stand til at udfylde :)

nopsen> Fint nok, man koncentrerer sig vel altid om det der lige er nemmest ikke?
Avatar billede nopsen Ekspert
31. december 2004 - 00:08 #75
popsy> forstår ikke din sidste kommentar.

jeanette18> du har helt ret.
Avatar billede netro Nybegynder
31. december 2004 - 00:11 #76
Jeg sender en hund.
Avatar billede popsy Novice
31. december 2004 - 00:11 #77
nopsen> Tjaa, det er jo altid nemmest at læne sig tilbage og se igennem fingre med negligering af andres meninger (Nåh nej, du accepterer dem jo), og så slå ned på den første den bedste som kan se det komiske i situationen ;)

Men ved du hvad, nu vil jeg ind og slappe af foran mit fjernsyn, med benene oppe på læder skammelen, alt imens jeg nyder en skål juleslik.

Så kan du og de andre engle jo imens redde jorden fra mig og en anden i denne tråd :D
Avatar billede madsass Nybegynder
31. december 2004 - 00:58 #78
Har doneret 300 kr. :)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
31. december 2004 - 01:03 #79
freehelp> prøv lige at se hvor det kører:)
2 nye donorer:)
Avatar billede madsass Nybegynder
31. december 2004 - 01:24 #80
Men så røg lommepengene jo. Ligemeget. Den ugeløn gik til noget godt :)
Avatar billede freehelp Praktikant
31. december 2004 - 09:02 #81
Godmorgen

Det er sørme godt I kan diskutere her! Lad os endelig få lidt mere ufred iden det nye årsskifte.

Alle meninger er vist kommet frem - så måske kunne vi koncentrere os om det tråden handler om.
Jeg oprettede den IKKE få at høre folks meninger, men få at få sat gang i støtten til katastrofen.Mener folk penge er en forkert måde at støtte på, ja så synes jeg da de skal tage flyet derned.

Popsy> hvad din mening så end er om min person, så hold den for pokker ude fra dette tråd ok! Jeg har ikke se hvad pokker den har med denne indsamling at gøre :(

Jeg beklager dette tråd førte til mere disputs, for det var ikke liiige min hensigt...

Jeg ville blive glad, hvis I holdte jer til emnet, nemlig støtte til Asien. Ønsker I at diskutere holdninger, vil jeg håbe i gør det andetsteds.

Godt nytår
Avatar billede popsy Novice
31. december 2004 - 09:38 #82
freehelp> Jeg har på intet tidspunkt givet udtryk for nogen som helst mening om din person i dette spørgsmål! Jeg gav udtryk for at jeg kunne se humoren i rkhdk's indlæg, hvis du føler det ramte dig, så er det dig der har et problem og ikke mig!

Med hensyn til den diskussion der har været, så startede du den selv. Du ved udemærket godt at man ikke kan slå en skid på den her side, uden det medfører en diskussion!

Godt nytår til dig også :)
Avatar billede freehelp Praktikant
31. december 2004 - 09:44 #83
Fino
Avatar billede freehelp Praktikant
31. december 2004 - 10:38 #84
Tak for den fine karma!

Den eneste her der opfører sig infantil er dig. Gang på gang overtræder du reglerne på E., kaster om dig med utilstedelige bemærkninger på dit minisite, giver fedterøvs karma til alle i håbet om deres støtte, deler hævnkarma ud til højre og venstre, anonymt naturligvis, selv om du hævder at det er barnagtigt at uddele anonym karma, pisker en stemning op på sitet. Hver gang der er uro på E. kan man være sikker på at Lars, ird, lrd, freehelp er involveret. I mine øjne er du fortsat en umoden og uværdig bruger af dette site. Få dig et liv i stedet for konstant at blande dig i andres spørgsmål og indlæg.
----
Du er gået over gevind angående din indsamling! Hvis en bruger ikke har råd eller han mener han kan hjælpe på anden måde, så tager du det som angreb mod dig som person! Det er det jo ikke! og lad så være med at reklamere med dit spg. i andre spg.! Hvis folk vil give penge, så giver de dem nok! Godt nytår.
-----
http://eksperten.dk/spm/575720 - Hjælper mig først i et spørgsmål og smider derefter reklame til hans indsamling. Jeg synes det virker åndssvagt og kan bestemt ikke give god karma.

Hvor det varmer ligenu mens man gennemgår dette med sin familie!!

1000 Tak
Avatar billede freehelp Praktikant
31. december 2004 - 10:42 #85
..
Avatar billede mike23 Nybegynder
31. december 2004 - 12:30 #86
Det giver godt nok en del stof til eftertanke...puha.

I lang tid har jeg syntes det var lidt neder at jeg ingen tid havde til at være her så ofte som jeg engang var pga. børn og arbejde osv. den fornemmelse er nu forsvundet og det er jo i og for sig en god ting. Jeg syntes at al det karma-pis er til at stikke skråt op herinde, princippet virker fint i det virkelige liv men er med til at gøre Eksperten til et lorte-sted at være efterhånden.

Jeg sender en tanke fuld af håb til din familie freehelp...Godt nytår
Avatar billede netro Nybegynder
31. december 2004 - 13:03 #87
Stop da med alle de sure opstød og nyd årets sidste dag i stedet.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
31. december 2004 - 14:32 #88
mike23> Ja du kan have ganske ret. Problemet var jo det samme på itsvar. Derfor er vi en del som nu er bevæget os over til: http://www.janum.net/itsvar/index.php?mainID=101

I håb om bedre:)

Godt nytår.
Avatar billede htmlkongen Novice
01. januar 2005 - 20:17 #89
Hermed også et par plovmænd, det er sygt det der er sket dernede - håber situationen kommer på benene igen med tiden. Godt nytår til alle
Avatar billede jasperDK Nybegynder
02. januar 2005 - 11:43 #90
Så gav fogh lige 300millioner mere!
Avatar billede freehelp Praktikant
05. januar 2005 - 20:01 #91
Om ikke andet så lige for at give feedback - og for min store glæde, så kan jeg oplyse jer om at mit familiemedlem er fundet I GOD BEHOLD!!!! :D :D :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2005 - 20:04 #92
Det er godt at høre :)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
05. januar 2005 - 21:07 #93
freehelp:) Jeg har tænk på din situation og hvor det glæder mig rigtig meget at lykken var med jer. Lykken være med jer fremover (og alle I andre). Husk min bemærkning klokken 22.47 :)
Avatar billede nopsen Ekspert
06. januar 2005 - 01:23 #94
det var sgu godt at høre! :)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
06. januar 2005 - 02:33 #95
Jeg mangler hjælp: http://www.eksperten.dk/spm/577618 og her http://www.eksperten.dk/spm/577627 (Asien-projekt)