Avatar billede nielsknudsen Nybegynder
30. december 2004 - 23:58 Der er 1 kommentar

Fujitsu Siemens LOOX 410 - Nokia 63310i kan ikke aktivere GPRS

Når jeg når frem til at "connecte" 410 til 6310i, accepterer jeg forbindelsen, 6310i: "Opretter GPRS-forbindelse", men så afbrydes bluetooth og der kommer intet "G" på skærmen.
Jeg kan godt aktivere GPRS via laptop.
PS. Anvender TDC: "*99#".
What to do???
PPS Har prøvet Jakobs "Telmore-vejledning, virker ikke.
MVH Niels.
Avatar billede rasmus9 Nybegynder
05. januar 2005 - 13:20 #1
Kommer der en fejlmeddelelse på telefonen inden den afbryder bluetooth forbindelsen?
mvh Rasmus